1.274 visninger
|
Oprettet:
Forskel på Honda CB 750K og KZ {{forumTopicSubject}}
Har lige scoret mig en rigtig flot Honda CB 750 K fra 1981, hvor motoren desværre sidder fast. Og har så kig på en CB 750 KZ motor. Passer den motor i mit stel?
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
Er der nogen der kender afgiften på sådan en svend?
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Den ny model er 16 ventilet og 2 knastaksler, den gamle er med 8 ventiler og en knastaksel.
Du kan hælde noget ned i motoren der hedder De-Block, det bruger de hos Mercedes i Kolding, ligger på Mønten. Ring derind og hør hvor det kommer fra.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
Den sidste Honda 750 K7 med OHC og 8 ventiler blev formentlig solgt omkring '78
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
Vil lige undersøge det der De-block.
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 489
Da din Honda er fra Tyskland, hvor man ikke så meget har brugt begrebet "overgemte modeller, er den sikkert en "ny" K-model, altså med to-knastet motor og 16 ventiler. I så fald passer alle 16v/Bol Dor motorer, også 900 cc over i den.
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
Forskel på Honda CB 750K og KZ