{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.973 visninger | Oprettet:

Mystisk henvendelse, i Salg af MC. {{forumTopicSubject}}

Hej MC gallere!
I forbindelse med at jeg har sat min mc til salg, har jeg fået en lidt mystisk henvendelse, igennem en anden side end her (så bryder jeg vidst ingen regler smiley ). Da mailen var skrevet på engelsk, troede jeg først han var en af de her hustlere, der vil have man sender sin mc og en stor pose penge, men mailen var "personlig" og jeg tænkte nå ja han kan vel bo i dk, så jeg svarede tilbage. Nu har han så responderet på min mail igen. Det mystiske er at han kommer fra Finland og bor i helsinki.
Hvorfor vil en mand tage helt til DK for at hente en SVér ? Kender hverken til valuta, eller indkøbsforhold, skatter og afgifter i finland, men kan det virkelig være så lukrativt at handle i DK ?
Håber der er nogen der kan hjælpe, eller komme med deres input, måske nogen der har stået i samme situation, eller ligefrem blevet kontaktet af selvsamme person. (Erick from Finland)
Ved ikke om det bare er mig der er for paranoid, men har ikke lyst til at give manden min add, hvis det nu bare er en fupmail og et dæknavn, og så han i virkeligheden bare er en polak, der render rundt om natten og stjæler mcér han har fået addresserne på?
MVH Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk henvendelse, i Salg af MC.
Kommentér på:
Mystisk henvendelse, i Salg af MC.

Annonce