2.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mystisk henvendelse, i Salg af MC. Mystisk henvendelse, i Salg af MC.

Hej MC gallere!
I forbindelse med at jeg har sat min mc til salg, har jeg fået en lidt mystisk henvendelse, igennem en anden side end her (så bryder jeg vidst ingen regler smiley ). Da mailen var skrevet på engelsk, troede jeg først han var en af de her hustlere, der vil have man sender sin mc og en stor pose penge, men mailen var "personlig" og jeg tænkte nå ja han kan vel bo i dk, så jeg svarede tilbage. Nu har han så responderet på min mail igen. Det mystiske er at han kommer fra Finland og bor i helsinki.
Hvorfor vil en mand tage helt til DK for at hente en SVér ? Kender hverken til valuta, eller indkøbsforhold, skatter og afgifter i finland, men kan det virkelig være så lukrativt at handle i DK ?
Håber der er nogen der kan hjælpe, eller komme med deres input, måske nogen der har stået i samme situation, eller ligefrem blevet kontaktet af selvsamme person. (Erick from Finland)
Ved ikke om det bare er mig der er for paranoid, men har ikke lyst til at give manden min add, hvis det nu bare er en fupmail og et dæknavn, og så han i virkeligheden bare er en polak, der render rundt om natten og stjæler mcér han har fået addresserne på?
MVH Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystisk henvendelse, i Salg af MC.
  • #1   9. nov 2011 Du aner ikke hvem du snakker med. Han skriver Finland, men kan lige så godt sidde i Ghana eller på Nørrebro.
    Jeg ville ikke handle med ham. Der er alt for mange af den slags henvendelser som er svindel.

• #2   9. nov 2011 gab gaaaaab søg i forum, det er de samme som skriver hele tiden, hustlere flytter rundt i verden og har held med at snyde andre

• #3   9. nov 2011 Go for it, du får aldrig en lignende chance igen smiley

• #4   9. nov 2011 Kontant ved afhentning, Det er fup, som de altid er. Skriv en røverhistorie på dansk, noget med en bus med trekandtede hjul og en blå ugle. Så kan de smide den i goodle translate og sidde og klø sig lidt i baghovedet, gjodre jeg :o)

• #5   9. nov 2011 Thomas R, ha,ha! Genialt!

• #6   9. nov 2011 ok tak for svarene.
    Thomas R. Dit forslag bllver ført ud i livet

• #7   9. nov 2011 100% fake!!! Jeg har selv mistet dumme 10.000kr på samme nummer. en gav sig ud for at være en interesseret køber og samtid forfalsket paypal!

jeg kom til at sende 10.000kr afsted som en del af aftalen om levering. og ja pengene blev hævet i Tahiland. og jeg så dem ikke mere. der kom rigtig mange mail. om at jeg kunne betale flere penge, så skulle jeg nok få dem tilbage ovs ovs.

Pas på, INGEN køber MC i DK med afgift hvis ikke de bor i Danmark. og ingen handel uden kontanter. bare mit råd.

• #9   9. nov 2011 Utroligt at der stadig findes folk som hopper på sådan noget!!!

• #10   9. nov 2011 Han har også henvendt sig på min annonce. Fup Fup! Pas på derude.

• #12   9. nov 2011 lidt sjovt at høre om det her.har en ægte check liggende på 4600 euro den har været en tur i banken , og er blevet verificeret og godkendt.det er fra en fransk bank.og en svensker der gerne ville købe min gamle klassiske moto gussi.fint nok? nu er det sådan at de franske bankcheck`s kan trækkes tilbage op til 6 måneder efter de er blevet udbetalt. så husk selv om penge er sikre så skal man ikke lade sig friste. solgte gussi til dansker og ja kontant er sgu bedst. så pas på derude ;.) penge er bedst når de er sikre

• #13   9. nov 2011 Når nu markedet er i bund og man ikke kan sælge sin havelåge, så pludselig er der en der reflekterer på ens annonce, jubeee, nu kan man slippe af med sit gamle lort og det koster kun 10.000 kr!!!!!!!

Kommentér på:
Mystisk henvendelse, i Salg af MC.

Annonce