Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et par nye billeder :)
  • #1   8. nov 2011 Altså lige af din mc og bil.. så er det altså Nissaen som er fed smiley hehe beklager..

Men godt med en kawa..

• #2   8. nov 2011 Ja fed bil og især hvis du piller det skørtesæt og de hvide fælge af den

• #3   8. nov 2011
    Syntes da det ser ok ud med de hvide fælge, men det må da være et frygteligt arbejde at holde dem rene..

• #4   8. nov 2011 Michael ( CBR929RR TIL SALG ) M
    hehe tak tak, den er så også i et lidt andet prisleje smiley

Glenn B
    er du stiv eller hva?? det da netop skørter og fælgene der pynter på sån en vogn smiley

Mr- T
    10 minutter, 2 gange om ugen, så er de pinligt rene smiley .. har behandlet dem med nano halløj.. det hjælper faktisk pænt meget.. men jeg hygger mig også med og vaske den alligevel smiley

• #5   8. nov 2011 Ja skørter pynter når de passer til bilen og er monteret ordentligt

• #6   8. nov 2011 Så det virker altså det der nano halløj? har været lidt skeptisk og har altid endt med at bruge wd 40 og vand... har jo selv hvide fælge på min mc, og det tager en del længere tid at ordne end 10 min selvom det bliver gjort tit, men nok også begrænset hvor meget kædefedt der kommer på de fælge du har på din bil smiley

Snakkede med en forhandler fra Turtle ved biler for alle i Herning, og han roste det jo som forventet til skyerne og sagde fælgene holdte sig renere længere og var lettere at rengøre efterfølgende..., men tror lidt mere på en forbruger frem for en sælger smiley

• #7   8. nov 2011 Glenn B
    for det første:
    det er uras skørter, nok de fedeste japper skørter til en rigtig japper drifter smiley
    for det andet:
    monteret ordentligt?? hvor ser du de ikke er monteret ordentlig, for så vil jeg da gerne vide det så jeg kan rette det, for så vidt jeg kan se så står den bil bare som et suttet bolsje, og der er ikke sparet nogen steder smiley

Mr- T
    jeg sys det virker kanon. gir en lille smule opvaskemiddel i vandet, så kan det faktisk bare lige tørres af med hænderne. min kammerat havde også hvide fælge på sin bil, men uden nano. det var et helvede for ham og holde dem rene. så jeg er ikke i tvivl om det virker. hvis du er i tvivl må du gerne komme og vaske mine hjul næste gang smiley

• #8   8. nov 2011 Fede billeder, fed cykel og fede omgivelser (er selv fra Sundby) smiley

• #9   9. nov 2011 hmm ok være man skulle prøve det så.. Er det den her du bruger?

http://www.seab.dk/dk/produkter/turtle-wax/eksterior/turtle-ext2/

Og Glenn B.. tror også du skal uddybe din kritik lidt, Kan ikke lige se der er noget i vejen med de skjørter??

• #10   9. nov 2011 Frontspoiler/kofanger og hækvingen/indkøbshåndtaget passer ikke ind i stilen med resten af skørtesættet

• #11   9. nov 2011 |TE@M 4800| Rasmus J
    mange tak, ja det et dejligt område, man kan ha sine tinge i fred i hvert fald smiley

Mr- T
    nej det er det her jeg brugte, og det har holdt en hel sæson indtil videre, og virker stadig perfekt.
    http://www.nanocover.dk/shop/nanocover-alufaelgesaet-185p.html

Glenn B
    det sjovt, på trods af de mange udstillinger og folk jeg har snakket med omkring bilen, så har jeg aldrig før fået at vide det ikke passer sammen, men det også ligemeget, for jeg sys det spiller fint smiley
    og ang din kommentar med ordentlig montering? der sys jeg der skinner lidt jantelov igennem smiley .. men det cool nok, nogle er til morfar stil, og andre er til lidt japper look, personligt er jeg til det sidste smiley .. go dag.

Kommentér på:
et par nye billeder :)

Annonce