690 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
et par nye billeder :) et par nye billeder :)
har lige smidt et par nye billeder op af min nyindkøbte kawasaki zx6r. smid gerne en stemme og en kommentar hvis i lyster
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
Men godt med en kawa..
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
Syntes da det ser ok ud med de hvide fælge, men det må da være et frygteligt arbejde at holde dem rene..
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 311
hehe tak tak, den er så også i et lidt andet prisleje
Glenn B
er du stiv eller hva?? det da netop skørter og fælgene der pynter på sån en vogn
Mr- T
10 minutter, 2 gange om ugen, så er de pinligt rene
mar 2008
okt 2007
Snakkede med en forhandler fra Turtle ved biler for alle i Herning, og han roste det jo som forventet til skyerne og sagde fælgene holdte sig renere længere og var lettere at rengøre efterfølgende..., men tror lidt mere på en forbruger frem for en sælger
aug 2011
for det første:
det er uras skørter, nok de fedeste japper skørter til en rigtig japper drifter
for det andet:
monteret ordentligt?? hvor ser du de ikke er monteret ordentlig, for så vil jeg da gerne vide det så jeg kan rette det, for så vidt jeg kan se så står den bil bare som et suttet bolsje, og der er ikke sparet nogen steder
Mr- T
jeg sys det virker kanon. gir en lille smule opvaskemiddel i vandet, så kan det faktisk bare lige tørres af med hænderne. min kammerat havde også hvide fælge på sin bil, men uden nano. det var et helvede for ham og holde dem rene. så jeg er ikke i tvivl om det virker. hvis du er i tvivl må du gerne komme og vaske mine hjul næste gang
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 81
okt 2007
http://www.seab.dk/dk/produkter/turtle-wax/eksterior/turtle-ext2/
Og Glenn B.. tror også du skal uddybe din kritik lidt, Kan ikke lige se der er noget i vejen med de skjørter??
mar 2008
aug 2011
mange tak, ja det et dejligt område, man kan ha sine tinge i fred i hvert fald
Mr- T
nej det er det her jeg brugte, og det har holdt en hel sæson indtil videre, og virker stadig perfekt.
http://www.nanocover.dk/shop/nanocover-alufaelgesaet-185p.html
Glenn B
det sjovt, på trods af de mange udstillinger og folk jeg har snakket med omkring bilen, så har jeg aldrig før fået at vide det ikke passer sammen, men det også ligemeget, for jeg sys det spiller fint
og ang din kommentar med ordentlig montering? der sys jeg der skinner lidt jantelov igennem
et par nye billeder :)