{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ejerskifte? Syn ?
  • #1   7. nov 2011 Den skal synes først..

• #2   7. nov 2011 Så pladerne skal bare rykkes af når jeg henter den ?

Så syner jeg den selv og smider nye plader på ?

han bor jo på sjælland så kan muligvis ikke nå et syn samtidig med besøgstid.. Et mulig udstødning der brummer lidt for meget smiley

• #3   7. nov 2011 Du har pligt til at få den synet og godkendt samt omregistreret inden der er gået 3 uger.
    Husk at have et forsikringsbevis med til motorkontoret når du skal omregistrerer sammen med synsblanketten og den gamle reg.attest

• #4   7. nov 2011 Ja du kan selvfølgelig også bare afmelde den inden de 3 uger er gået.

• #5   7. nov 2011 det var mest om den skal igennem synet i tidligere ejers navn eller jeg kan omreg og så blive kaldt til syn

• #6   7. nov 2011 Behold pladen på - få den synet (det foregår ikke på navn) - og så er du klar til at omregistrere i dit navn. Alt sammen inden for 3 uger. Altså medmindre du gerne vil have (og betale for) en ny nummerplade. Hvis du ikke når det, kan du afmelde cyklen (aflevere pladen).

• #7   7. nov 2011 Den nuværende ejer vil ikke lade pladerne følge med uden den er omreg (forståeligt nok)

Så skal jeg vel bare hive pladerne af og syne den eller lokke ham med til et synssted, men ikke sikkert den går gennem med det udstødning

• #8   7. nov 2011 Hvis han ikke vil sælge den uden omreg, så får du bare ham til at syne den, og så gir du ham de 400kr for det når du henter den, samt du printer en omreg. blanket på nettet, som i så udfylder samt henter en blank forsikringsbegæring hos dit forsikringsselskab og udfylder den, så kan tidl. ejer omregistrere den for dig også.

• #9   8. nov 2011 Hej Berndt..

Det tror jeg også det bliver sådan det ender smiley

Jeg takker

Ellers hiver jeg den hjem uden plader, man betaler vel kun halvdelen for plader i forhold til bil

Kommentér på:
ejerskifte? Syn ?

Annonce