{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

hyosung god til vinter {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld den lidt misvisende overskrift.
Jeg skal bare lige have lidt luft.
Jeg har ikke haft min mc siden 10/8, så når man ikke har mc kan det lige så godt værer vinter.
Den blev kørt til service 10/8 og gik ikke så godt når den var varm, tg motor middelfart har så stillet ventiler forkert, og har så derefter forsøgt at finde fejlen.
23/9 blev min hyosung kørt til impotøren da tg motor gav op, Så skulle impotøren lige have en ny tester, så skulle de lige have dat, så nu venter de på et nyt ledningsnet.
standard svar har hele tiden lige 3 dage mere lige 1 uge mere.
og ja jeg ved godt svar der kommer fra mange," jeg kunne bare have købt en SV"
men af skade bliver man klog. og når den kører vil jeg ligeså gerne kører på en GT 650 som en SV 650

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyosung god til vinter
  • #1   4. nov 2011 Det er vel næppe motorcyklens skyld, at en mekanikker ikke kan justere ventiler.

• #2   4. nov 2011 Forkert justerede ventiler har vel intet med ledningsnettet at gøre?????.

• #3   4. nov 2011 som jeg slutter mit indlæg så er jeg også godt tilfreds når den kører
    men impotøren har efter følgende brugt 1 1/2 mrd. på at finde fejlen. og de ved stadig ikke hvad der er galt, så nu prøver de at skifte ledningsnet. forkert ventil indstilling fandt de efter et par dage.
    man kan godt blive lidt bekymret, hvad nu hvis det var sket når garanti var udløbet.

• #4   4. nov 2011 peter K
    du har ret i at forkert indstillet ventiler ikke har noget med ledningsnet. at gører. men når der fejlsøges efter metoden skift og lyt (tændspoler, lednings forbindelser, kondensator m.m )kan det værer svært når den ikke kan kører p.g.a ventiler

• #5   4. nov 2011 håber dæleme for dig det er på garantien, ellers lyder det da som en dyr omgang at sende den til mekaniker?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #6   5. nov 2011 Et af problemerne ved at købe korea cykler er jo netop også forhandler nettet eller mangel på samme.

Jeg gider ikke være bagklog, for det kan du jo ikke bruge til en dyt - men uanset hvad, skal du have held og lykke med at få den fikset.

Det er sgu en fin MC, selvom den er til den billige side. smiley

• #7   5. nov 2011 Du skal vel heller ikke betale for reparationer som ikke afhjælper problemet?
    Hvis jeg køre et køretøj til autoriseret mekaniker og de bruger metoden "skift fra en ende af" får de sgu kun betaling for den del der afhjælper fejlen.

Hvis det ellers går helt i stå for din mekker kan du prøve at kontakte NP motor iTappernøje. De har en mekker der kan trylle med Hyosung

Og lidt OT. Det er sgu dejligt at der er flere og flere der ikke kommer med nedsættende bemærkninger til mærket. Man dagen er jo også lige startet, så det kommer nok smiley

• #8   5. nov 2011 Mht antal forhandlere er der 22 autoriserede Hyosung forhandlere jævnt fordelt over Dk.
    Til sammenligning er der 29 Suzuki, 25 Honda, 21 Kawasaki og 6 Yamaha forhandlere!
    Oplysningerne er hentet fra hovedimportørenes hjemmeside
    Og nej; Det er IKKE autoforhandlere som ved den tidligere importør

• #9   5. nov 2011 til Team Liltorp Racing
    problemet er såmænd ikke betaling da det er en garanti rep,
    det er mere det at skulle undværer mc fra 10/8 til ?? hvor man hele tiden lige får beskeden lige 3 dage mere lige 1 uge mere.
    og med hensyn til nedsættende bemærkninger, så har jeg hørt dem alle i forbindelse med at jeg bliver spurt til hvornår jeg bliver køreklar.

• #10   5. nov 2011 Hyosung's største problem her i Danmark - den Danske importør ! Alt afhængig hvor gammel din Hyo er, så tror jeg så småt du skal begynde at koble fks. FDM eller forbrugerrådet ind, vi skriver idag d. 5 november, altså snart er der fumlet med den i tre måneder, og du får stadig melodien om et par dage eller tre mere - men igen, det er kun hvis du har snoldet en ny Hyo, hvilket du må ha, siden TG overhovedet sender dig i armene på importøren.

• #11   5. nov 2011 den blev sendt til Forbrugerombudsmanden 4/11, men der kan gå op til 3 uger før de beslutter om de vil gøre noget ved sagen

• #12   5. nov 2011 Sæsonen er sq.. nok forbi Brian, så kan du jo bruge "off season" på at tænke tanker om den skal sælges eller ha' en chance mere.
    Trods TG's fumleri, og importørens ligeså, så er det ik' helt okay en så ny mc på den måde nægter at lade sig "indstille" / og overfald mig så Hyo drenge..!

Kommentér på:
hyosung god til vinter

Annonce