941 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
24 Svar
Hyosung GT650 SL Hyosung GT650 SL
Nogle der kender denne model frem for den traditionelle GT650 N eller R model ?
Syntes umiddelbart ikke at kan finde særlig meget information om netop den model.
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 773
Forskellen er lidt kåbe firlefranz
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
jul 2008
Kom af med hvad du af MC nu, jeg har set SV1000 til kr, 45.000.- her på siden, jeg tror ikke du finder bedre til formålet.
Og brug så vinteren til at finde "rotterne" op til sådan en SV1000
Slå de Hyo'er ud af hovedet - det her er heller ikke første gang du starter en tråd om emnet, og for 90 % vedkommende får du at vide, at det er en R Ø V motorcykel, kun støtter - og respekt for dem - de få Hyo ejere op om mærket, nok mest for at beskytte deres investering..!
SV 1000 til jer.....................og nej, jeg kører ikk SV eller Suki selv, så det er ik fordi religionen har tromlet min forstad
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
Det er vel fordi man bliver lokket af Hyosungens billige pris. Jeg bliver så nødt til at sige, der er en grund til at den er biligere.
Har en makker der har skilt gearkassen ad på en og de smadrede tandhjul, så simpelthen ikke ud til at være hærdede ordentligt.
jul 2008
Konen vil hade dig - mens du selv vil køre rundt med et kæmpe smil, for en Blade - det er nemlig verdens fedeste MC !!!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
Der findes modeller af europapaller der har bedre køreegenskaber.
Lånte en Hoyoshing en uge - fy for en skefuld' siger jeg bare
Lige om lidt kommer der en glad Hoya ejer (som tilfældigvis har sin Kinaged) til salg og skam roser mærket - så kalder ######## (ingen nævnt) mig for en uvidende snop og idiot ! Har prøvet det før og gør det gerne igen.
sep 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 101
Jeg glæder mig til at se, hvad folk siger om 10 år, når Hyosung er på højde med de japanske cykler, salgsmæssigt og kvalitetsmæssigt. For den tid kommer! Hyosung er, imodsætning til mange kinesiske mærker, et seriøst firma som har bevist, at de kan forny / forbedre sig.
Ps. jeg kører ikke Hyosung
aug 2006
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
Læs hvad der står under bemærkninger på min mc - yderligere gider jeg sgu ikke kommentere med.
jul 2008
Ligeså relevant spørgsmålet er, om "vi" har prøvet en Hyo, kan spørgsmålet jo vendes - har "i" prøvet andet end en Hyo..?
Yes der er en del der har prøvet - men samtidig har gjort sig selv tjenesten, at prøve noget andet også...og hvis Hyo virkelig var en mega fed MC, så kørte der nok en del flere af dem !
Der er et problem der langt overskygger den ringe kvalitet cyklen er af, og det er så klart den danske imp. af mærket, for får man problemer med Hyo'en, så er du overladt komplet til dig selv - for der er ingen hjælp at hente...
Det er ikke tilfældigt at de forskellige Hyo site's rundt om i verden flyder over af historier om dårlig kvalitet, eks. rust, bremser, og slutteligt et temmelig stort talent for at smide en ventil - der er nok noget om snakken, Hyo'en ikke på omgangshøjde med selv en 70'er japansk MC.
Så her - som i resten af europa, er mærket dømt til en marginal tilværelse.
G.S. ta' en anden mc !
Udover SV'eren er der jo også en kilo Fazer, en Hornet 900 eks. som vil opfylde jeres behov for at "slæbe" jer begge to...
Så glem Hyo'en - smid pengene til side, og få en af de ovenstående Mc'er istedet.
jul 2008
sep 2011
Læs denne artikel.
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=48469
Hyosung er på vej frem
jul 2008
Når det nu ifølge den artiklen går så fantastisk godt for Hyo her i DK, hvor fan... blev den stort oplsåede Hyo 650 RR cup så af ?
Så nej Hyosung er på vej baglæns og ud...men nu du er go' til at finde link's Martin, så prøv at finde ud af hvor mange Hyo der er blevet ind.reg. fks. 2004 -05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 uden at vide det - men det tror jeg vil være en skipist nedaf ikke den mest hardcore styrtløber turde ta ned !
Og kurven ned - vil jeg sætte en nisse øl på, er stejlere end alle andre mærker, hvorfor fanden er der heller ingen forhandlere tilbage, udover den lokale plæneklippe service nede på hjørnet - de er væk stort set allesammen........
Jeg kender den samlede markeds andel i Tyskland, og den udgør 0.58 % af det samlede marked (2011) - 0.58 % ud af et marked der i år nok når magiske 70.000 enheder = ca. 400 stk Hyo og her tælles samtlige modeller GT, Gv, osv...
aug 2006
Artiklen er fra '08 og siden da er forhandlernettet faktisk blevet mindre i Danmark og der har ikke været meget fornyelse. Der er kommet en ny model, cruiseren ST7, og der er kommet sprøjt på 650'eren og det var vist det.
Hyosung har udviklet sig, men ikke helt i det tempo som det var ventet og kvaliteten er stadig en del efter japanerne. Men priserne er jo også en del lavere.
sep 2011
Der er jo generelt set sket et fald i salget af motorcykler. Jeg tror at de om 10 år, måske lidt mere, ligger på niveau med japanerne.
sep 2011
Men find selv nogle kilder der underbygger din påstand!
sep 2011
jul 2008
Om 10 år.......hm....... mit bud, der er ikke noget der hedder Hyo her i europa tilbage, det vil på det tidspunkt kun være en ting der findes i Asien !
5 forhandlere i din umiddelbare nærhed...imponerende Martin, du skulle vel ikke bo på det sydlige sjælland...!
Med et salg på ca. 400 cykler og MC året har budt på et kanonsalg af MC'er i Tyskland, så tvivler jeg på nogen imp. har lyst at forsætte dernede, det er endda et mere marginalt salg end selv Mv Augusta...
Og hva' når vi op på i DK... 2500 enheder ialt mod tyskernes 70.000 enheder, og med den samme markeds andel som i tyskland, så giver det ialt 14,5 solgte enheder...! tror du at noget forhandler net holdes i live af 14,5 solgte enheder - endsige nogen importør...!
sep 2011
Nu spurgte han jo ikke om Hyosung er godt eller ej. Han spurgte om hvad forskellen på en GT650 SL og en N, R var.
Men jeg vil ikke kommentere yderligere på denne tråd, for vi kan ikke være mere uenige. Jeg gider heller ikke belære nogen, om hvad de skal og ikke skal.
Hvis han spurgte om modellen var god, ville jeg sige, at han skulle prøve den, da man kun kan stole på ens egne erfaringer.
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 65
jul 2008
Nu fremgår det af tråden hva' jeg selv kører, men europapalle mc.. den var go', hva er en Hyo så...?
(Jesper N - vil du tage dig ulejligheden og oversætte hva du skriver og mener til almindelig dansk..?)
G.S. spørger her om Hyo endnu engang - mellem linierne, En SL, GT, GV gør igen forskel eller mc'en bedre, så let lader det sig koge ned - men i har et fantastisk, ja nærmest fanatisk sammenhold når der skydes på jeres mc'er, og det tager jeg hatten af for
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
Hyosung GT650 SL