1.670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Rip tråde, Harme og morskab!! Rip tråde, Harme og morskab!!

DAMN moral er godt, dobbelt moral, mindst dobbelt så godt!!

Der var en tråd for noget tid siden, hvor nogle af os blev tilsvinet, for at skrive RIP/Hvil i fred eller lignende!!
Vi var latterlige, og meget andet..

Nu er der så en GP kører, der desværre har stillet træskoene, imens han gjorde det han elsker!!!

SÅ er en del af dem, der svindede os andre verbalt til, ude og skrive ting som:

Han var en god mand.
Motorsporten har mistet osv. osv.

JAMEN jeg er enig, MEN for at bruge jeres egne ord fra tidligere..

FORSATAN i er klamme, når i svælger i andres død, og skal skrive kommentarer. NEJ i var ikke venner, fordi i har set ham på TV eller noge i den stil....

Det er da lidt morsomt, som folk skifter rundt, men kom der, imod alle håb, en RIP tråd en af dagene, ville de samme sikkert brokke sig igen??

-----------------------------------------------

OG bare for at gøre det klart, hvis nogle skulle være i tvivl om min holdning.
JA Verden HAR mistet et stort talens. og det er sku en skam!!
Denne tråd, er bare en "hilsen" til dem, der mente det var FORKERT at vise sin medfølelse, med de efterladte på MCG, når man jo ikke kendte personen personligt!!!!!

-----------------------------

God weekend!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rip tråde, Harme og morskab!!
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   28. okt 2011 Godt spottet Jesper - og mon ikke at vi i denne tråd kan få lavet en 4-500 indlæg med næsten de samme holdninger? smiley

Du burde næsten gennemgå den gamle tråd og liste pro vs kontra op - bare fordi "man kan"...

smiley

• #2   28. okt 2011 DET er mir live nok for kort til, men har nu siddet og rystet lidt på hovedet de sidste par dage, over at de personer der angreb næstmest, var ganske aktive i de 3-10 tråde om ulykken!!

Folk sidder og ser videoen igen, og igen, hvor en mand bliver slået ihjel. DET er åbenbart helt ok med folk

• #3   28. okt 2011 Jesper L (Hvidovre) S
    godt indlæg du ha så evig ret

• #4   28. okt 2011 Der er KÆMPE forskel på at nogen man aldrig har hørt om, set hverken live eller på billeder, eller overhovedet kender noget til, som dør.. for det sker hver evig eneste dag, overalt i verden på de mest grusomme måder..

Eller om nogen (som man ikke nødvendigvis kender direkte) dør, selvom man måske ikke kender dem, kan man godt sympatisere, fordi verdenen har mistet et talent.. Jeg har "mødt" flere F1 kørere, trykket hånd med dem, og har autografer af både Button og Barrichello, jeg ville da nok blive rørt hvis nogen af dem døde i et racerløb, måske ovenikøbet på en bane hvor jeg selv har kørt.. det kan godt føles personligt..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#5   28. okt 2011 Here we go.... more Popcorn & Cola - anyone?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #6   28. okt 2011 Jeg synes de er usmagelige uanset hvem det handler om, og jeg holder stadig på at folk der dyrker den slags må oprette en gruppe til det...

Men det er jo ønsketænkning...

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   28. okt 2011 Jeg syns' at folk der syn's andre dyrker den slags - f.eks. kalder det usmageligt og sætter indhold/overskrift på "noget" eller "nogen" der på deres egen skæve måde blot forsøger at vise respekt kondulance burde have deres egen brokke-gruppe - helt for sig selv!

Men igen... det er måske bare ønsketænkning for mig og mange andre?

• #8   28. okt 2011 De fleste dødsfald er triste og det er iorden at vise medfølelse (min mening) om det er ukendte eller kendte er lige meget......................
    Og bagefter: Life must go on (QUEEN)
    Til alle MCG mennesker....RIGTIG GOD WEEKEND....:-)

• #9   28. okt 2011 Kim J, så sandt....

Mirza, det er da rigtigt..........
    Jeg bliver da PÅVIRKET, hvis det er nogen jeg kender på den ene eller anden måde!!

Jeg bliver skuda ikke påvirket af at hr. Jensen bliver kørt ned, fordi jeg ikke kender ham. MEN jeg kan altså godt blive påvirket, af historien/tragedien ved Hr. Jensens ulykke!
    Tillader mig at mene, det er ok!!

OG hvor kender man så historien fra?? samme sted, som man kender de andre historier fra( feks. den nylige tragedie i motorsport).. Medierne!!
    OG der er godt nok mange der svælger meget i detaljerne!

Mirza. jeg er helt enig, i at det betyder meget mere for en, hvis man har en direkte personlig relation med personen!

• #10   28. okt 2011 Rene, der har vi en aftale, du ringer lige og giver besked, så giver jeg i bytte, en pils! smiley

• Sajmon ™

#11   28. okt 2011 Og jeg syns at folk der syns at folk der syns at det er usmageligt og derfor burde oprette deres egen brokke gruppe, burde oprette deres egen brokke gruppe så de kunne sidde og være rørende enige om at folk der syns de tråde er usmagelige, skal oprette deres egen brokke gruppe.

Hvorfor er det at man konstant skal svælge i død og ødelæggelse bare fordi dagspressen gør?

Hvis det eneste man ved om en ulykke, er at en person er død, så kan man ikke rigtigt bruge det til noget fremadrettet. Kondolence ja, men oftest er man jo ikke sikker på at den når rette modtager.

• Sajmon ™

#12   28. okt 2011 Finn I (Rene som vi godt kender) godt vi har en dommer der kan holde øje med scoren...

• #13   28. okt 2011 Syntes det er ok at kondolere, rippe eller hvad det nu kaldes selvom man ikke kender vedkommende personligt , en dødsulykke med en medmotorcyklist berører vel egentlig os alle lidt hvis man ellers er til det sammenhold som der tit findes mellem motorcyklister . Berørte sgu mig personligt da Super Sic styrtede og desværre døde netop fordi jeg på et eller andet plan syntes jeg kendte ham via de mange ture til gp i Assen hvor hans karierre blev fulgt som fan fra tilskuerpladserne

At diskutere de videoklip der er på nettet af ulykken vil jeg sgu mene er ret sygeligt

• #14   28. okt 2011 Der er vel ikke nogen, der "svælger i død og ulykke blot fordi, at dagspressen gør det"? Man udtrykker blot sin respekt til den eller de, tråden drejer sig om.

Men enig, tænkte også først, at nu kommer en ny bandbulle over de formastelige, der nedværdiger sig til, at oprette en respekt-tråd indtil at jeg så, hvem der var med inde og beklage dødsfaldet!

• #15   28. okt 2011 Lav et "Sørge" afsnit af MCG og få den prut ud en gang for alle....

• #16   28. okt 2011 der er ingen grund til at græde over spildt mælk så kom nu forsaten da videre !

• #18   29. okt 2011 Jonas (Århus) Jo du har jo ret.....Show must go on.....(Queen) det var pga den tåre jeg tillod mig at ha i øjet efter at ha set den flotte begravelse af Simio...og set alle de fanatiske Italienere vise deres respekt for en af deres helte............det ville aldrig ske i DK ..ihvertfald ik i samme grad...................
    UNSKYLDER LIGE MIN OMSORG FOR EN HELT....DET MÅ MAN JO IK HA HER PÅ MCG..............;-).........
    Tænker lidt at de som ik vil læse R.I.P. og andre dødsanoncer...måske bare skulle gå udenom disse så deres forakt og væmmelse ik kom frem her smiley
    Hvis der er mad jeg ik kan li....SÅ SPISER JEG JO IK SKIDTET...SIMPELT IK smiley HE HE......
    SÅ R.I.P. SIMIO ............
    Og så kører MOTOGP videre næste weekend Med den fantastiske verdensmester......CASEY STONER..... smiley OG IØVRIGT...TILLYKKE TIL CASEY smiley

• #19   29. okt 2011 Så burde du lave en klub til dig selv Rene.. Mr Roadracing ^^

(Den lå lige til højrebenet smiley )

• #20   29. okt 2011 Hold da kæft man. Man skulle tro jeg havde kommet til at trykke scootergalleri og ikke motorcykelgalleri smiley

Jeg kan ikke se problemet i at man viser sin medfølelse med de folk der mister nogen der er tæt på dem UANSET om man kender folk eller ej.

Man kan ikke komme udenom at folk er falske, slet ikke på internettet bag en skærm hvor de tror de kan skrive hvad de vil.

Hvis folk har lyst til at vise at de er kede af det på andres vegne så lad dem det. Dem der brokker sig burde holde sig ude af de emner uanset om det er dronningen eller rossi der er død.

• #21   29. okt 2011 AMEN!!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#22   30. okt 2011 nogge ©: Nemlig... der er noget der hedder pli, pligt og dannelse. På samme niveau som den 16. årige ungarbejder som sidder i kassen hos den lokale SuperBest, som siger "Hejsa..." når man rammer kassen - og afslutter ekspeditionen med "Ha' en god dag + et smil"... Lige her er jeg da godt klar over, at hun reelt ikke mener det... hun er end ikke opdraget på den måde... skulle have været født i 50 eller 60'erne for at have fået det ind automatisk.... men som respons og nok meget overraskende for den unge kassemedarbejder.... så kigger man på dem... ser dem direkte ind i deres øjne... smiler let... og siger: Og du må også have en rigtig god dag....

Morale? Tja... figure it out... smiley

Kommentér på:
Rip tråde, Harme og morskab!!

Annonce