Rip tråde, Harme og morskab!! Rip tråde, Harme og morskab!!
DAMN moral er godt, dobbelt moral, mindst dobbelt så godt!!
Der var en tråd for noget tid siden, hvor nogle af os blev tilsvinet, for at skrive RIP/Hvil i fred eller lignende!!
Vi var latterlige, og meget andet..
Nu er der så en GP kører, der desværre har stillet træskoene, imens han gjorde det han elsker!!!
SÅ er en del af dem, der svindede os andre verbalt til, ude og skrive ting som:
Han var en god mand.
Motorsporten har mistet osv. osv.
JAMEN jeg er enig, MEN for at bruge jeres egne ord fra tidligere..
FORSATAN i er klamme, når i svælger i andres død, og skal skrive kommentarer. NEJ i var ikke venner, fordi i har set ham på TV eller noge i den stil....
Det er da lidt morsomt, som folk skifter rundt, men kom der, imod alle håb, en RIP tråd en af dagene, ville de samme sikkert brokke sig igen??
-----------------------------------------------
OG bare for at gøre det klart, hvis nogle skulle være i tvivl om min holdning.
JA Verden HAR mistet et stort talens. og det er sku en skam!!
Denne tråd, er bare en "hilsen" til dem, der mente det var FORKERT at vise sin medfølelse, med de efterladte på MCG, når man jo ikke kendte personen personligt!!!!!
-----------------------------
God weekend!
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Du burde næsten gennemgå den gamle tråd og liste pro vs kontra op - bare fordi "man kan"...
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Folk sidder og ser videoen igen, og igen, hvor en mand bliver slået ihjel. DET er åbenbart helt ok med folk
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
godt indlæg du ha så evig ret
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Eller om nogen (som man ikke nødvendigvis kender direkte) dør, selvom man måske ikke kender dem, kan man godt sympatisere, fordi verdenen har mistet et talent.. Jeg har "mødt" flere F1 kørere, trykket hånd med dem, og har autografer af både Button og Barrichello, jeg ville da nok blive rørt hvis nogen af dem døde i et racerløb, måske ovenikøbet på en bane hvor jeg selv har kørt.. det kan godt føles personligt..
apr 2006
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
Men det er jo ønsketænkning...
apr 2006
Men igen... det er måske bare ønsketænkning for mig og mange andre?
jun 2005
Følger: 29 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 319
Og bagefter: Life must go on (QUEEN)
Til alle MCG mennesker....RIGTIG GOD WEEKEND....:-)
mar 2007
Mirza, det er da rigtigt..........
Jeg bliver da PÅVIRKET, hvis det er nogen jeg kender på den ene eller anden måde!!
Jeg bliver skuda ikke påvirket af at hr. Jensen bliver kørt ned, fordi jeg ikke kender ham. MEN jeg kan altså godt blive påvirket, af historien/tragedien ved Hr. Jensens ulykke!
Tillader mig at mene, det er ok!!
OG hvor kender man så historien fra?? samme sted, som man kender de andre historier fra( feks. den nylige tragedie i motorsport).. Medierne!!
OG der er godt nok mange der svælger meget i detaljerne!
Mirza. jeg er helt enig, i at det betyder meget mere for en, hvis man har en direkte personlig relation med personen!
mar 2007
Hvorfor er det at man konstant skal svælge i død og ødelæggelse bare fordi dagspressen gør?
Hvis det eneste man ved om en ulykke, er at en person er død, så kan man ikke rigtigt bruge det til noget fremadrettet. Kondolence ja, men oftest er man jo ikke sikker på at den når rette modtager.
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
At diskutere de videoklip der er på nettet af ulykken vil jeg sgu mene er ret sygeligt
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Men enig, tænkte også først, at nu kommer en ny bandbulle over de formastelige, der nedværdiger sig til, at oprette en respekt-tråd indtil at jeg så, hvem der var med inde og beklage dødsfaldet!
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
jun 2005
Følger: 29 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 319
UNSKYLDER LIGE MIN OMSORG FOR EN HELT....DET MÅ MAN JO IK HA HER PÅ MCG..............;-).........
Tænker lidt at de som ik vil læse R.I.P. og andre dødsanoncer...måske bare skulle gå udenom disse så deres forakt og væmmelse ik kom frem her
Hvis der er mad jeg ik kan li....SÅ SPISER JEG JO IK SKIDTET...SIMPELT IK
SÅ R.I.P. SIMIO ............
Og så kører MOTOGP videre næste weekend Med den fantastiske verdensmester......CASEY STONER.....
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
(Den lå lige til højrebenet
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 293
Jeg kan ikke se problemet i at man viser sin medfølelse med de folk der mister nogen der er tæt på dem UANSET om man kender folk eller ej.
Man kan ikke komme udenom at folk er falske, slet ikke på internettet bag en skærm hvor de tror de kan skrive hvad de vil.
Hvis folk har lyst til at vise at de er kede af det på andres vegne så lad dem det. Dem der brokker sig burde holde sig ude af de emner uanset om det er dronningen eller rossi der er død.
mar 2007
apr 2006
Morale? Tja... figure it out...
Rip tråde, Harme og morskab!!