{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung GV250 eller GT250 ?
  • #1   23. okt 2011 jeg har gode erfaringer. stabile. virker. og mega behagelige og køre på.

samt til og betale. også hvios noget sku gå i stykker.

• #2   23. okt 2011 Nu er der jo stor forskel i stilen på en GV og en GT 250, men ang Hyosung, så har jeg da intet negativt at sige om dem, deres TE450 atv er ihvertfald meget sjov at køre på, og den holder også rigtig godt.

• #3   23. okt 2011 Nu ser det jo ud til at du vil have uden kåbe, ellers ville jeg have kigget efter hondas 250cc.(ca. 50.000) Ikke fordi jeg er specielt honda fan, men når nu prisen er så tæt. Den har også ABS bremser. Honda har 6 gear.

Ud over du selvfølgelig skal prøve en tur på alle sammen, så ville jeg nok også høre hvad service koster og hvor langt (km) der er i mellem (det syntes jeg ingen forhandler plejer at snakke særlig højt om)

• #4   23. okt 2011 Mange tak for jeres input, som jo taler meget positivt om Hyosung, så det er nok det mærke jeg vil holde mig til. Jeg er dog mest til cruiser stilen, så det bliver nok en GV250 jeg går efter smiley

• #5   24. okt 2011 Har aldrig selv kørt på en men efter hvad man hører på div forums skulle kvaliteten være røget et hak op af efter de første par år. Jeg ville dog nok regne med gensalgs pris er meget lav.

• #6   9. mar 2012 hey mark her
    har en gv 250 den kører rigtig godt
    har ikke har noget problem med den
    den trækker også ganske fint
    kig evt i min profil smiley

Kommentér på:
Hyosung GV250 eller GT250 ?

Annonce