Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-lift
  • #1   18. okt 2011 Kik under mit fotoalbum, i beskrivelse på liften er der links.
    T

• #2   19. okt 2011 Tag og byg en sakselift, det giver den mest stabile løsning og så slipper du for den langsgående forskydning når du hæver den

• #3   19. okt 2011 kig i mine billeder.. den løb op i ca 3000 kroner, plus timer.. så det kan slet ikke betale sig..

• #4   19. okt 2011 Enig med Glenn, lav en sakselift. Den er langt skønnere.
    Jeg har støbt en kasse i gulvet til min, så den er plan med gulvet. Den kan stadig løfte op i 130 cm og løfter 400 kg.

• #5   19. okt 2011 jeg kikkede på tegninger og hvad det ville koste at bygge en, endte så med at købe en til ca 3000kr istedet for.. og nej det er ikke en sakselift, de 50cm den fylder mere betyder ikke så meget i min garage..

• #6   19. okt 2011 http://www.dba.dk/motorcykellift-maal-220-x/id-74141088/ <-- så kan det ik betale sig at lave en selv med mindre man har materialerne næsten gratis.

(link fjernet) <--- ellers er det komplet tegning på sakslift her

• #7   19. okt 2011 Gert P -> Den du linker til skal det så lige siges at den er 220 INCL rampe, som er næsten 60cm. Har selv haft skrevet til dem og spurgt omkring det.

Vil dog ikke sige at dem der løfter med forskydning er ustabile, er dem de fleste værksteder bruger, og har selv stået ved en et par gange de sidste par uger, og de virker helt fint, også når man skal hænge med hele sin vægt i topnøglen for at løsne en rusten bolt.

• #8   23. okt 2011 Berndt K: hva mener du med at den er 60 cm ? løftehøjde?

• #9   24. okt 2011 Rampen er 60 cm lang!
    det skal modregnes det mål de opgiver.

Har selv holdt øje med dba.dk det seneste år, og fik en god handel for nyeligt, fik en fin lift for 1500. ville også have byget selv, men det kunne ikke betale sig.

Sakse eller forskydning? det med at sakse liften er mere stabil, det kan jeg ikke genkende, måske tvært imod!!! jo højere du lyfter med en sakse model, desto mindre bliver stabilitets fladen (saksen støtter på et mindre område!!) hvor den forskydende har fat i samme punkter konstant! og derved burde være mere stabil!

For mig var det vigtigt, at den var bred. så man har et godt arbejdsbord, til alt fra græsslåmaskine, over MC til ???? når nu den står i garagen alligevel! og breden gør den skøn at lave MC på, man kan lægge tingene fra sig nemt!

• #10   24. okt 2011 aaah så bliver den aktuelle længe når den er hejst jo noget mindre.

• #11   24. okt 2011 Yep, og på de fleste, kan man flytte rampen, men det er ligegyldigt, hvis man arbejder i fuld højde, da den så dækker liften.
    Skal den i gulvet, er det jo en anden snak!

Kommentér på:
Mc-lift

Annonce