1.160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Forsikring af MC Forsikring af MC

Hej. Ved den har været her et par millioner af gange, men fandt aldrig svaret jeg søgte så prøvet lige. smiley

Skal have en ninja 250r (brugt), og den skal så forsikres.

For det første vil jeg gerne bede om en præcis forklaring på hvad forskellen mellem kun at have ansvar, og ansvar+kasko er.

Og hvis nogen kan anbefale et firma og komme med et bud på hvad det kan koste, ville det være helt perfekt.
er 19 år forresten smiley

Tusind tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af MC
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   15. okt 2011 www.ring_rundt_til_en_masse_forskellige_firmaer.dk

Ansvar er et minimsumkrav, så den slipper du ikke for medmindre du lader være med at registrere den.

Ansvar dækker den skade du laver på ANDRES køretøjer / ting / lemmer.

Kasko dækker din EGEN MC i tilfælde af skader.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #2   15. okt 2011 Du skal selv ringe rundt og bede om pris fra forskellige forsikringsselskaber - ingen af os kan andet end fortælle hvilket selskab der forsikrer os, så det kan du ikke bruge til noget.

• #3   15. okt 2011 Ansvar er lovpligtig og forsikrer dig hvis du laver skade på andre.
    Kasko forsikrer dig mod tyveri eller hvis du selv skulle komme galt afsted på din motorcykel (selvforskyldt skade).

mht til priser er mit bedste råd at ringe til alle de selvskaber du kan komme i tanke om. Selvom det er nedtur og der er telefonkø, kan du ikke regne med hvad andre betaler. Forsikringsselvskabernes priser er som vinden blæser...

• #4   15. okt 2011 gf forsikring kan nok gi dig det bedste tilbud på an ansvars forsikring... anslået 2500 om året...

• #5   15. okt 2011 hvis du låner penge med mc som pant SKAL der være kasko på, og under alle omstændigheder ville jeg nok anbefale det. Men hvis det er dine egene penge bestemmer du jo selv

• #6   15. okt 2011 Thomas, det kommer an på hvor mange penge det drejer sig om, og hvilken bank du henvender dig i smiley

GF kan sikkert give dig det bedste tilbud. Der har jeg selv, og alle jeg kender under 25, deres mc forsikringer. smiley Dog kun i ansvar

• #7   15. okt 2011 Hej

Ring til Trine, hun sidder ved Topdanmark med Mc. Forsikringer, jeg sparrede lige 1500,- pr år på min Mc. og har lige tegnet ansvars forsikring på den Lifan jeg skal have solgt til små 500,- pr. år.
    Kræver dog du er medlem af Mctc.

Tlf. 44742421 direkte nr. til Trine.

Vh. Gert.

Kommentér på:
Forsikring af MC

Annonce