1.809 visninger
|
Oprettet:
Harley spørgesmål? Ang stivstellet. {{forumTopicSubject}}
Hej folkens!
Dette spørgsmål er ren nysgerrighed.
En af mine kammerater stod og snakket med en for caps om stivstellet hder fra 46-50. Ham gutte fra caps sagde at der ik var Stel nr i stellet, men at man brugte motorblok nr.
Hvad så den dag i dag hvis man vil bygge en stivstellet hd. Kan det virkelig passe at man så køber et Stivstel og en motor og så kommer motor nr til at stå på reg attesten som "Stel nr"?
På forhånd tak for et godt forum.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 136 Svar: 410
feb 2010
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 78 Svar: 577
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 136 Svar: 410
Det må jeg lige fortælle min kammerat. Han syntes det lød lidt sort,
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 90
Jeg mener, at her i nyere tid, er man begyndt og banke nummer i stellet. Men i 80'erne, da min blev indregget gjorde man ikke den slags.
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 389
hvis man feksi us køber en ny kopi motorblok eller hel kopi motor af de ældre plejer der at følge papire med til at registrere
hvis man kommer til syn i danmark uden stelnr bliver man bedt om at lave det.feks i 80erne var der en wlc som havde nummeret banket ned af røret under sæde.og nogle hder har nogle toldnummere eller andet hjemmelavet.de er måske lavet i tyskland eller england.
du må heller ikke køre på træde cykel uden nummer-men hvis du har en cykel uden kan du få et nummer ved politiet.
hvis du har en nyere harley som er skadet på stel så det ikke dur bliver kronrør med nummer sendt til usa og man får et nyt med samme orginal nummer.
Harley spørgesmål? Ang stivstellet.