{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Harley spørgesmål? Ang stivstellet. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Dette spørgsmål er ren nysgerrighed.
En af mine kammerater stod og snakket med en for caps om stivstellet hder fra 46-50. Ham gutte fra caps sagde at der ik var Stel nr i stellet, men at man brugte motorblok nr.

Hvad så den dag i dag hvis man vil bygge en stivstellet hd. Kan det virkelig passe at man så køber et Stivstel og en motor og så kommer motor nr til at stå på reg attesten som "Stel nr"?

På forhånd tak for et godt forum.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harley spørgesmål? Ang stivstellet.
  • #1   5. okt 2011 Nej, stelnr. skal vel i hugges i - når den skal indreg.....

• #2   5. okt 2011 Det er også det jeg tænker. Synet det lød meget mærkeligt...

• #3   5. okt 2011 Harley begyndte først at lave stel nr i starten af 60'erne ... Der bliver slået i ved import

• #4   5. okt 2011 Takker Johnson!

Det må jeg lige fortælle min kammerat. Han syntes det lød lidt sort,

• #5   5. okt 2011 Min kører f.eks. på motor nummer. Det er meget normalt med de gamle maskiner. Jeg har iøvrigt haft flere biler med samme problem.
    Jeg mener, at her i nyere tid, er man begyndt og banke nummer i stellet. Men i 80'erne, da min blev indregget gjorde man ikke den slags.

• #6   5. okt 2011 Der kom fra fabrikken stelnr i 1969 -før det brugte man motornr.
    hvis man feksi us køber en ny kopi motorblok eller hel kopi motor af de ældre plejer der at følge papire med til at registrere
    hvis man kommer til syn i danmark uden stelnr bliver man bedt om at lave det.feks i 80erne var der en wlc som havde nummeret banket ned af røret under sæde.og nogle hder har nogle toldnummere eller andet hjemmelavet.de er måske lavet i tyskland eller england.
    du må heller ikke køre på træde cykel uden nummer-men hvis du har en cykel uden kan du få et nummer ved politiet.
    hvis du har en nyere harley som er skadet på stel så det ikke dur bliver kronrør med nummer sendt til usa og man får et nyt med samme orginal nummer.

Kommentér på:
Harley spørgesmål? Ang stivstellet.

Annonce