{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Aprilia RSV 1000R Factory {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Hvordan er denne ifht hvis jeg vælger nogle af de alm japanere, årgange 06-08?

Hvilke år blev denne produceret til og hvilken årgang er bedst eller er de ens?

Hvad har denne af sygdomme?

Syntes den er rigtig flot og sjælden, derudover har den jo noget fedt udstyr som standard.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RSV 1000R Factory
  • #1   20. sep 2011 køb køb.....tjek min profil. Min gamle er dog ikke en Factory, men du kan læse lidt om de oplevelser jeg har haft med maskinen.

Kan varm anbefales:) istedet for samlebåndsmaskinerne fra japan:)

• #2   20. sep 2011 Syntes bare man kan læse lidt at den har mange småfejl, varme topfart osv.

Men nu er det mere set ifht at købe en R1 RN12 fx.

Vil gøre høre hvad folk har af erfaringer, dog er det lidt en sjældenhed at møde den..

Ved godt man ikke selv er supermand på en cykel og vil næsten gå ud fra at forskellen i de forskellige modeller kræver sin mand at udnytte

• #3   20. sep 2011 Det er jo to helt fundamentalt forskellige motor, en v2 og en række4 motor.. Jeg selv er til V maskinerne, pga momentet i bunden og ud af svingene..

Aprilias største problem er reservedele.. Det går generelt rimelig langsomt, i tilfælde af der er noget galt (har lige siddet på sidelinjen i år, da min kammerats cykel skulle laves efter et styrt (750 shiver))

Men altså, de kører rigtig godt, har gode affjedrings komponenter og bremser.. Så generelt, en fin cykel. Dog vil jeg sige, man skal være lidt mere påpasselig med dem end japanerne, men køreglæden er efter min mening større.. (100 procent subjektivt)

• #4   20. sep 2011 Kunne godt lide det bundtræk min SV650 havde, dog manglede den kraft, hvorimod min gixxer skulle tæskes før der skete noget, men havde kraft nok.

Man bliver lidt træt af at der skal nogle omdrejninger til at der sker noget.

Lidt ligesom at køre diesel/benzin..

• #5   20. sep 2011 på en liter maskine er der godt træk på langt nede i registret.. Det er mest hvordan den udnytter kraften der er forskellig.. For mig er det ligegyldigt om den har 120 eller 180 heste.. Moment er sjovere smiley

• #6   20. sep 2011 Helt sikkert en superfed cykel der vender hoveder, var på udkig efter en da jeg for et par måneder siden skulle handle mc. Kiggede på nogle stykker men der var for mange små irritationsmomenter i form af irrede grebklinger, banjobolte og møtrikker som enten var irrede eller rustne og for mig at se generelt dårlig lakering med mange fejl. Viser i omdr tæller blafrer i takt med sidespejlene når man kører lidt frisk og er komplett ubrugelige .Det er ikke noget som har en dadel med driftsikkerhed at gøre men ret irriterende når man er vant til en japser hvor det bare spiller max. Måske italiensk charme for dig ?? smiley

Hørt om fejl på ledningsnet til benzin pumper
    uvirksom bagbremse
    dårligt ladeanlæg
    men spørg ejerne....

• #7   20. sep 2011 Har kørt lidt på min stedfars. Den kører sygt godt og styrer sublimt. Masser af kræfter fra bunden og en mc der drejer hoveder. Lyden er i en klasse for sig!

http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=33496

• #8   20. sep 2011 Det er en cykel man køber med hovedet og absolut ikke med hovedet, jeg har kørt på både Touringen og Millen og ja de har masser af sjæl

• #9   20. sep 2011 der vist også noget med svage oliepumper men det er bare en møg hammrende lækker maskine og en af mine drømmecykler

• #10   20. sep 2011 Lyder lidt som om der er meget delte meninger..

Den er lækker, men skal nu også kunne køre dagligt..

Må sige forsikringen er lidt pebret på denne model, har Aprilia aftale med nogen forsikringsselskaber..

• #12   21. sep 2011 Vil prøve dem

Kommentér på:
Aprilia RSV 1000R Factory

Annonce