1.356 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Mc som er godkendt med konstroktive ændringer. Mc som er godkendt med konstroktive ændringer.
Er der nogle der kender EU reglerne for dette. Hvis jeg f.eks. finder en cykel i Tyskland. Den er godkendt der med lang gaffel og 200 baghjul Alt er indført i registrerings papirne. Skal de så godkende den i en Dansk syningshal. (vi snakker ikke afgifter). Nu kan vi jo se at laugejensen, må kører med sidemonteret nummerplade. Fordi den er EU godkendt. Hvor ligger den syningshal.
0 synes godt om
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Men hvis ombygningerne er godkendt korrekt med gyldig dok. i Tyskland, så burde det også kunne godk. i DK, men det kræver selvfølgelig at dok. stadig findes.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 135 Svar: 523
Hva fanden skal du have " Harley " lang forgaffel og 200 Bagdæk på Honda´en.....
Hvordan går det ellers , hils konen.....
Hilsen R1 " DK "
mar 2009
Følger: 36 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 213
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 211
mar 2004
Det går sådan, at vi har quitet GIB. Dem kunne vi ikke enes med. Lige nu ser det ud til at vi skal være med til at starte en MC/harleyshop hernede. Noget skal vi jo leve af. Her er de ikke så gode til at bygge MC. Så det må vi jo lærer dem. Derfor er jeg gået igang med mit hjemmearbejde. Jeg gider ikke bygge en 300.000 kr. Harley og så ikke kan få den synet. Hondaerne flyver afsted. Har kun haft problemer med kølingen af Kathes. Der var for lidt luftgennegang i køleren. Så vi har haft den ud og siddet og rettet alle de små blade ud så den virker igen. Har også monteret knapper til tvangsstyring af køleren, ellers brander vi lårne af) Hvordan går det med jer. Hvad med arbejde. (var ellers til Motogp i Jerez. Der var 70.000 MCer. 99% racere. Den lyd glemmer jeg aldrig.) I må komme herned når det kørers næste år.
mar 2004
Mc som er godkendt med konstroktive ændringer.