{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af motorcykel.
  • #1   28. aug 2011 prisen er langt under hvad den burde være... det er bare lidt op af bakke lige i øjeblikket.. smiley

• #2   28. aug 2011 Prisen ser da umiddelbart okey ud, men markedet er bare dødt! Jo du kan da forære den væk til en latterlig pris, men ellers står det rimelig stille...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #3   28. aug 2011 Jeg er glad for du spørger, for jeg er rimeligt varm på din. :o)

Det er en HELT ok pris - det er åbenbart bare ikke ret mange som har pengene til det.

• #4   28. aug 2011 Som skrevet mange gange herinde, er det prisen, der er afgørende. Så må man jo bare sætte den yderligere ned. Ellers en rigtig flot cykel.

• #5   28. aug 2011 priserne er alt for høje på 99% af cyklerne når prinsen kommer ned bliver de solgt
    ta en sukki 750 F 2009 til 70000 kr når man kan købe en ny til 79000 kr med tasker alarm så er det jo klart der ikke bliver solgt noget og sådan er det over hele linjen, det er de samme cykler der er til salg uge efter uge

• #6   28. aug 2011 Jeg mærker også det døde marked, men hvordan ville folk vurdere prissætningen på min cykel?

• #7   28. aug 2011 Det er godt nok fin.
    Prisen er ubeskrivelig god. :o)

• #8   28. aug 2011 Tror ikk der er nogen der har penge.. har sat min r6'er til 64500kr for en 03'er, og 05'er lægger stadig på 75-78k, så synes det er en fornuftig pris.. markedet er bare helt nede for tiden

• christian k
    christian k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #9   28. aug 2011 Markedet er jo kun 'helt nede' fordi folk bliver ved med, at sætte deres cykler alt for dyrt. Dog synes jeg trådstarters nu er ok prissat.
    Folk må bare til at indse, at hvis de vil af med deres cykel, så skal de tage den pris de selv tror den er værd, også lige trække noget der ligner 20-30% fra, også begynder det at være i et niveau, hvor folk vil vise interesse.

Jeg sidder næsten og små griner når jeg ser nogle af de priser der bliver sat herinde på markedet, de bliver jo aldrig solgt.

• #10   28. aug 2011 En ide ville være at kigge på andre sider med cykler tilsalg når folk skal prissætte deres ting. Herinde er der utrolig mange cykler tilsalg til overpris. Tror heller ikke der er så mange der gider købe cykel nu når det snart er vinter

• #11   28. aug 2011 Sad sg lige og savnede endnu en tude-"jeg-kan-ikke-få-solgt-min-knærn-tråd".. NOT!

• #14   29. aug 2011 Prisen er alt for høj for dem der vil købe, og alt for lav ifgl sælgerne..

Der kan KUN være 2 ting galt, enten er den rigtige køber ikk dukket op (så må man gøre op med sig selv hvor mange år/mdr man vil vente på det) eller sætte prisen ned X antal kroner hver uge indtil den bliver solgt, for den skal NOK blive solgt, markedet er ikke dødt..

• #15   29. aug 2011 Så længe man skal købe en anden cykel, er det vel heller ikke mere forfærdeligt end at man kan hente tabet ved en god pris på den man køber? jeg kan godt se at hvis man sælger fordi man ikke skal have mc mere er det surt, og iøvrigt tåbeligt at sælge lige før vinteres starter.

• #16   29. aug 2011 Held og lykke med salget - jeg har lige fået solgt min egen, og håber ikke du skal igennem ligeså mange mails med folk der vil bytte alt muligt lort.

Jeg har fået tilbudt: Udstyr til en negleklinik, et svejseanlæg, 1.000.000 forskellige udkneppede lorte biler, alt muligt skrammel på 2 hjul, en campingvogn og en speedbåd.

Til trods for at jeg med store bogstaver havde skrevet INGEN BYTTE !

Folk er på røven og utroligt dumme... De vil af med alt muligt lort og skambyder alt.

Kommentér på:
Salg af motorcykel.

Annonce