728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vinterkøb eller forårskøb. Vinterkøb eller forårskøb.

Jeg har overvejet om man skulle få sig en ny afløser, nu hvor pengene fra forsikringen kommer.

Har overvejet:
Daytona 675 '07
GSXR 750 K7
GSXR 1000 K7/K8
R1 '07

Brug til lande- og motorvejen og ture med damen..

Hvad siger i?

Budget 80-95K

Forsikringen er stort set den samme.

Skal man handle nu eller tror det kan gå meget mere ned. Har fundet enkelte gode tilbud, men hvornår plejer at være bedst forår eller vinter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterkøb eller forårskøb.
  • #1   23. aug 2011 Det kommer fuldstædnig an på om den motorcykel du netop vil have er til salg om vinteren eller foråret..

En "sjælden" MC som Daytona ville jeg slå til når jeg finder den rette, de andre der ville jeg vente og (måske) spare penge efter vinteren..

• #2   23. aug 2011 Hvis du kan finde en 07 Daytona 675 til 95 k så skal du nok handle a.s.a.p

• #3   23. aug 2011 Jo, men er hvordan er Daytonaen ifht til Gsxr600

Og kommer man til at savne kraft eller er det ikke den store forskel under 200km/t og med en alm dødelig bag styret.. Syntes jeg manglede lidt på min gixxer til sidst. Havde ikke samme respekt som da jeg kørte de første år på den.

• #5   23. aug 2011 Nej det er også lidt der er min tanke...

Og det må stoppe med at gå ned af markedet.

Hælder mest til en 1000'er eller Daytonaen, da den efter min mening er noget er det pæneste man finder..

• #6   23. aug 2011 Du kommer sgu nok til at vente mere end én vinter med at få en Daytona eller 07'er R1'er til dit budget.

Kommentér på:
Vinterkøb eller forårskøb.

Annonce