{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.351 visninger | Oprettet:

Møg Mcist! {{forumTopicSubject}}

Min mor skullle besøge mig i Odense idag. Hun kom ved kl 12.30 lettere rystet.

Hun fortæller at hun kommer kørende i yderste vognbane udenfor Odense og er ved at overhale mccisten, som ligger i inderste vognbane. Mcisten trækker så ud i hendes vognbane i det øjeblik hun ligger ved siden af ham. Han orienterer sig altså ikke over venstre skulder, men trækker bare ud og rammer hendes bil i siden så hendes sidespejl på bilen knækker. Heldigvis skete der ikke mere, mcisten trækker tilbage og de får aftalt at holde ind til siden. Da de holder ind flyver mcisten af mc´en og ryger direkte over og slår på ruden. Min mor vælger derfor ikke at stige ud af bilen, så hun ruller passager vinduet ned og bliver så overfuset af grovheder og trusler om bål og brand. Manden får igennem passager vinduet fat i kraven på hende og truer hende og rusker hende. Hun får ham efter lidt tid talt ned og kører så videre. Hun fik selvfølgelig skrevet hans nummer ned, ligesom han skrev hendes ned med

Min mor gider ikke spilde mere tid på det og regner med at manden er faldet ned igen. Hun er heller ikke videre berørt af, da hun er vant til tåbelige mennesker igennem sit arbejde. Men for helvede for en opførsel!

Håber sq I andre herinde står ved det hvis I selv laver fejl på vejen! og ikke lader jeres chok/vrede gå ud over ældre sagesløse mennesker. Vi er helt enige om at det havde været en anden sag hvis en billist reelt havde været en idiot!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg Mcist!
  • #1   20. aug 2011 Sikke en spade!.

  • #2   20. aug 2011 Så må hun altså lære at mc'er ALTID har forkørselsret. Billister har intet at gøre i overhalingssporet....

    Ironi kan forekomme.. smiley

    Sikke da en spade


  • #3   20. aug 2011 Tja, når man læser indlæg her på siden om "små smut" i trafikken, er det normalt bilisterne der hænges ud. Alle kan vel lave fejl, din mor, min mor, dig, mig, og alle de andre. Men godt der ikke skete mere, end de involverede "bare" fik en forskrækkelse. Det er ikke for at modsige din mor, men det kunne jo være modparten havde en opfattelse af hvad der var sket. Det er jo subjektivt i den grad når du beskriver det.

    Peace to the world


  • #4   20. aug 2011 Ikke at jeg siger at din mor lyver, men der er altid 2 sider af samme sag. Kunne det tænkes at mcísten havde en anden opfattelse af hændelsesforløbet?...

  • #5   20. aug 2011 om det mc'ister eller billister eller andre i trafikken er ligemeget. Der er ikke en type (fartøj) i trafikken der udgør 100 % ens mennesker..

    Men ja man skal da ikke hidse sig sådan op!!


  • #6   20. aug 2011 meld dog idioten, det sq da selvmord ik og se over skulderen når man skifter bane

  • #7   20. aug 2011 Jep er helt klar over at der er to sider af en sag. Jeg vælger nu at tro på den jeg fremlægger, men har fuld forståelse for at andre selvfølgelig er kritiske overfor det, netop da der er to sider af en sag.. Det er nok også mere selve opførslen jeg er træt af. Synes absolut ikke, at det er i orden, at man reagerer på den måde.
    smiley


  • #8   20. aug 2011 Måske kommer der i morgen et indlæg omkring en gammel kælli## der kører som en pakke pølser i trafikken .. Der er altid to sider af en sag jo !

    Men når det er ens mor .. Ja så tør man jo ikke andet end tage parti, ellers er der lukket for brun sovs og kartofler !


  • #9   20. aug 2011 Jan nu kender jeg ikke dit forhold til din mor, men jeg ser nu jeg ikke sådan på min mor om hvorvidt jeg "tør" gå hende imod eller ej. smiley

    Nu var der heldigvis et vidne til det i fald det skulle blive til en politisag, så bliver det det, må retten jo tage stilling til hvilken oplevelse af situationen, der er den rigtige, men tror nu ikke det kommer dertil, medmindre mcisten vælger at melde det.

    Igen så er tråden nu ikke oprettet for at der skulle diskuteres at der er to sider af en sag. Det er der. Men opførslen er altså bare ikke i orden.


  • #10   20. aug 2011 Rusker hende? Trist...gør det ikke til min mor. Hun bærer en stor kæp.

  • #11   20. aug 2011 Hun burde andmelde ham for vold hvilke han reelt gør ved, at ruske hende.

  • #12   20. aug 2011 Hmm 2 sider af samme sag???

    Hvis fjolset er trukket ud og sidespejlet på bilen er rykket af er der jo ingen tvivl om hvis skyld det er.
    Trækker man ud i ydersporet skal man jo altid orientere sig når man trækker ud, 100 på din mor har lagt i den blinde vinkel og han kun har gloet i sidespejlet før han trak ud..Indrømmer jeg selv har gjort det samme, blev dog reddet af et meget højt horn lige i øret smiley har altid kigget over skulderen siden..

    Han var blevet pisse bange og har reageret på den måde som han gjorde deraf, sidder sikkert og fortryder hans reaktion nu smiley


  • #14   21. aug 2011 Syntes det er vigtigt at melde ham, for han kunne jo melde din mor, da han har nummeret, og så har hun en ret dårlig sag.

    Nu han har valgt at ruske hende, så har din mor en endnu dårligere sag hvis hun ikke gør noget.

    Vi kan alle sammen blive forskrækket og reagere uhensigtsmæssigt, men når man direkte røre ved en person, så overskider man bestemt en STOR grænse (går ikke ud fra din mor er 28 år længere), så mc gutten har ingen anelse om han har gjort noget forkert, så måske en lille hilsen fra politiet ikke er så dumt alligevel. Ellers render han jo rundt og kommet til at true alle mulige andre for ting han selv har gjort


  • #15   21. aug 2011 Sådan en idiot !

    Jeg synes, at det er vigtigt, at din mor melder idioten for vold og trusler, så han (forhåbentlig) kan blive rettet ind, FØR han går endnu mere voldeligt til værks på en anden stakkels trafikant !

    Den slags voldelige idioter bør fjernes fra vejene og det øvrige frie liv, så de ikke kan komme til at ødelægge livet for andre.

    Faktisk havde jeg en lignende bizar oplevelse med en noget morsommere udgang forleden inde i kbh ...
    Vi kører i myldretidskø på farimagsgade, ganske som det er sædvane om eftermiddagen og indenom, med to hjul på cykelstien så cyklisterne må springe for livet, kommer en bmw af ældre dato ... han maser sig frem og prøver at komme ind mellem den 206'er der kører foran mig og de turistbus der var foran 206'eren ... det lykkes ikke, men til syneladende dytter ham i 206'eren (2 midaldrende mænd), for BMW'en stopper med hvinende dæk og ud springer 2 unge og meget aggresivt udseende typer, der så løber hen og river dørene op på 206'eren.
    Her er det så at jeg er ved at tisse i bukserne af grin, for lige pludselig vender billedet og bedst som ham på højre side skal til at svinge passageren i peugeoten en på skallen, får han en stråle peber og samtidig bliver ham på venstre side præsenteret for et skilt ... det viser sig nemlig at de to midaldrende er betjente smiley
    2 minutter senere ligger de to fætre på jorden med håndjern på og næsen i asfalten ... og trafikken kan fortsætte smiley


  • #16   21. aug 2011 hvor ville det være fedt hvis en hidsig fynbo sidder og læser den her tråd med røde øre smiley

  • #17   21. aug 2011 Christian... Haha det var da kanon, var nok ikke lige hvad de havde regnet med kunne ske smiley

  • #18   21. aug 2011 Enig med Jakob G; hun bør anmelde ham for vold.

    Han skal mærke en konsekvens for den opførsel, så kan man kun håbe at han tænker sig om næste gang han får lyst til at ruske i nogen - mænd, kvinder eller børn....

    /BBB


  • #19   21. aug 2011 Uanset hvad der er sket og ikke sket, er det ikke måden at opføre sig på..
    Havde meldt ham


  • #20   21. aug 2011 hun skulle lige have rullet vinduet op og trykket en peberspray i fjæset på idioten !
    smiley


  • #21   21. aug 2011 Casper (midtsjælland) L: Hvad skulle tossen anmelde moderen for? At køre på vejen??

  • #22   21. aug 2011 Sikke en idiot...Godt min aprilia blev købt kl 13.30 idag, så kan det ikke ha' været ham der prøvekørte den smiley
    Men det er godt nok surt sådan noget


  • #23   21. aug 2011 meld det til politiet

  • #24   22. aug 2011 Lyder underligt at han begår en fejl og han lader det gå udover din mor?!?! Men der findes så mange mærkelige mennesker, håber hun har det godt..

Kommentér på:
Møg Mcist!

Annonce