802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hjelm sikkerhed hjelm sikkerhed

Er der nogensinde nogen der har hørt om at en hjelm fejlede og ikke ydede den beskyttelse den burde gøre. ? Vi snakker ikke om forskelle i beskyttelse mellem brain caps, jet helmet, flip eller full face, eller lab tests, men virkelige eksempler på at den manglende kvalitet er skyld i skader. ? Det er ikke en snak om holdninger men om facts ,. nogen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelm sikkerhed
  • #1   18. aug 2011 Hmm... ... Jeg har altid kørt med høj-kvalitets produkter/beskyttelse - man kan kalde det "religion" eller mange andre ting, men jeg har trods alt mit helbred og ikke mindst mit hoved for kært, til at "løbe anden risiko" !
    - Har ganske vist ikke nogen "historier" at levere om dit emne (ihvertfald ikke historier som jeg selv kan bevidne om de er sande - men historierne er der da masser af, men som du selv efterlyser, så er facts noget andet og her kan jeg desværre ikke bidrage... ... Og det er ligeså sikkert at jeg af samme årsag aldrig ville gå ned på udstyr (hvis man kan udtrykke det sådan ) smiley

• #2   18. aug 2011 eneste jeg lige har hørt er at en styrtede med en flip up hjelm.. og hele fronten blev revet af...
    Så derfor kunne jeg aldrig finde på at ifører mig en æggeskald eller flip up hjelm..

• #3   18. aug 2011 Det er netop ikke om man skal passe på sit hoved eller ej - selvfølgelig skal man det - heller ikke om den ene eller anden type hjelm ...Jeg søger blot et konkret eksempel på at hvis den forulykkede havde haft en hjelm af højere kvalitet på hovedet, ville han ikke være kommet så meget til skade.
    Håber at jeg er mere tydelig nu.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   18. aug 2011 Jeg har ikke hørt om statistikker der kan underbygge den ene eller anden påstand i den henseende, og normalt er det også mest features, udseende og støj man forbinder med "kvalitet", idet alle hjelme skal bestå et minimumskrav for overhovedet at måtte sælges.

Kommentér på:
hjelm sikkerhed

Annonce