3.981 visninger
|
Oprettet:
hverdags problemer {{forumTopicSubject}}
Hvornår har du sidst tænkt : hvor irriterende, hvorfor er der ikke nogen, der an løse dette problem ??
hvis du har tænkt det og kan huske dit problem må du meget gerne skrive det til mig jeg skal samle 50 problemstillinger til projekt i skolen
på forhånd tak
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.109
Så hvis det er noget du kan løse ville det være super...:)
nov 2008
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
maj 2010
Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 188
Eller bliver det værre af det...... Næh, det kan det næsten ikke vel?
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.061
Kæresten bor 400 km væk, transport er dyrt, det tager lang tid = vi ses ik så tit
Jeg arbejder stadig på at opfinde en teleport !
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 293
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 778
nov 2008
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Kommer på arbejde, drikker en kop kaffe eller to og så går der gang i skide kanalen. Det er ikke i sig selv et problem, ærligtalt ser jeg faktisk lidt frem til dette daglige ritual.
Mit problem er at vi på arbejdspladsen kun har 2 toiletter der kun er adskilt af en væg der er åben i bunden og i toppen. Der er altid en person der vælger at skulle skide samtidig med at jeg sidder og skider mens jeg læser jumbobog. Jeg er ikke sart men dem jeg arbejder sammen med har altid enten myldrebæ eller mega meget gas.
What to do?
Elsker min morgenskider og vil ikke undvære den!
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Gennemgang af en dag:
• Folk der ligger og blokere for trafikken i venstre bane på vej til arbejde
• Der er ikke kaffe klar når man møder på arbejdet
• Folk forstyrre min skider
• For lang arbejdsdag
• Folk der ligger og blokere for trafikken i venstre bane på vej hjem
• Prøver at tage en lur men børn i gården lamer
• Skal diskutere med forældre fordi jeg kom til at ramme deres barn med en ølflaske fra 2. sal
• Har brændt maden på og nu er gryden MEGA svær at gøre ren
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 260
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 260
Jeg har ikke selv afprøvet det hotte tip endnu, men giver det gerne videre i tilfælde af det skulle ske at virke
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 410
Hullet i mange toiletter sidder for langt fremme. Hvis jeg sætter mig frem så jeg rammer det med pøllen, rammer min tissemand den forreste del af kummen (dette er især uhyggeligt på offentlige toiletter, med tanken om hvem der har gjort det samme 5 minutter inden). Hvis man sætter sig længere tilbage, laver man spor i kummen.
Mine naboer larmer altid når jeg gerne vil sove, og de vil altid sove når jeg holder fest.
Jeg tager altid fejl af glasdøre - hvorfor kan de ikke bare åbne begge veje, i stedet for det der træk/skub pjat?
Mælken bliver altid sur før MHT-datoen, opfind en farve-indikator der gør mælken grøn når den er sur.
Stort/lille skyld på toiletterne bliver visket ud efter et stykke tid. Så skal jeg også have dårlig samvittighed, når jeg rammer den forkerte efter at have lavet småt.
Folk på rulletrapper har stadig ikke fattet systemet med stå th. gå tv.
Indpakninger til mad er alt for svære at åbne. Hvordan overlever énarmede?
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 182
Synes ikke just det er nemt at skulle finde et arbejde, uden man er nødsaget til at køre halvvejs til Tyskland eller flytte til staden.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
Uanset hvor dygtig man er til at slide på begge sider af sæbeklodsen, ender man altid med en lille skæv gnalling!
Kunne man ikke gøre sæben hul, sådan at det hele forsvandt på een gang?
Marmelader:
Kunne man ikke lave en "Ultra Light" der var så kalorielet, at brødet altid landede nederst, når man tabte sin marmelademad! Man undgår en masse gris på gulvet samt, at maden kan spises uden problemer af nogen art!
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 725
maj 2007
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 251
Lige præcis, den med markreldåsen er for mig den største udfordring i min verden. Ikke nok med det sviner, nej man lugter også ligesom Esbjerg bagefter (Undskyld til jer fra Esbjerg, det er ikke personligt).
aug 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 285
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 108
Sorry for OT..
Jeg har en løsning på mange problemer: Tolerance.
hverdags problemer