{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.981 visninger | Oprettet:

hverdags problemer {{forumTopicSubject}}

Hvornår har du sidst tænkt : hvor irriterende, hvorfor er der ikke nogen, der an løse dette problem ??

hvis du har tænkt det og kan huske dit problem må du meget gerne skrive det til mig jeg skal samle 50 problemstillinger til projekt i skolen

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hverdags problemer
  • #1   11. aug 2011 Mit største problem for tiden er at det regner hele tiden..
    Så hvis det er noget du kan løse ville det være super...:)

• #2   11. aug 2011 Og det er ikke kun et hverdagsproblem, det bliver sgu også regnvejr i weekenden siger de.. (:

• #3   11. aug 2011 Ja det ville være stort, begræns regnvejret til om natten og sol om dagen, den opfindelse må da være en skilling værd

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 188
    #4   11. aug 2011 Søren B. Har Du prøvet at smide hjelmen og solbrillerne?
    Eller bliver det værre af det...... Næh, det kan det næsten ikke vel?

• #5   11. aug 2011 jeg har et hverdags problem....

Kæresten bor 400 km væk, transport er dyrt, det tager lang tid = vi ses ik så tit smiley

Jeg arbejder stadig på at opfinde en teleport ! smiley

• #6   11. aug 2011 he he mørkt visir Søren burde hjælpe en del smiley

• #7   11. aug 2011 tror du trænger til at skifte soveværelse Søren B LOL

• #8   11. aug 2011 Søren B: Sluk lyset eller luk øjnene det problem behøver vi ikke NIco Ø`s hjælp til, han har rigeligt at se til med regnvejsproblemet, jeg kan se udenfor det ikke går for godt, det pisser ned.......................................

• #9   11. aug 2011 Hver dags problem (sker næsten hver dag)

Kommer på arbejde, drikker en kop kaffe eller to og så går der gang i skide kanalen. Det er ikke i sig selv et problem, ærligtalt ser jeg faktisk lidt frem til dette daglige ritual.

Mit problem er at vi på arbejdspladsen kun har 2 toiletter der kun er adskilt af en væg der er åben i bunden og i toppen. Der er altid en person der vælger at skulle skide samtidig med at jeg sidder og skider mens jeg læser jumbobog. Jeg er ikke sart men dem jeg arbejder sammen med har altid enten myldrebæ eller mega meget gas.

What to do?
    Elsker min morgenskider og vil ikke undvære den!

• #10   11. aug 2011 Mere seriøst: Hverdags "problemer"!

Gennemgang af en dag:

• Folk der ligger og blokere for trafikken i venstre bane på vej til arbejde
    • Der er ikke kaffe klar når man møder på arbejdet
    • Folk forstyrre min skider
    • For lang arbejdsdag
    • Folk der ligger og blokere for trafikken i venstre bane på vej hjem
    • Prøver at tage en lur men børn i gården lamer
    • Skal diskutere med forældre fordi jeg kom til at ramme deres barn med en ølflaske fra 2. sal
    • Har brændt maden på og nu er gryden MEGA svær at gøre ren

• #11   11. aug 2011 Jeg har det varmt og kæresten fryser. Det betyder jeg brokker mig når hun lukker vinduerne og omvendt at hun beklager sig når jeg åbner op for dem igen. Det ender ofte med at jeg render rundt i bar røv og hende i lange bukser og fleece-trøje - og vinduerne kun lige på klem.. Kan man gøre noget.. ?

• #12   11. aug 2011 @ Kristian J: Tip fra min svigermor.. godt nok vedrørende en rustfri pande hvilket vel næsten er samme problem som med en gryde. Hun foreslår at man koger vand med vaskepulver i. Altså samme pulver man bruger til tøjvask. Grundet indholdet af enzymer og what not.. skulle det løsne fedt og brændte madrester.
    Jeg har ikke selv afprøvet det hotte tip endnu, men giver det gerne videre i tilfælde af det skulle ske at virke smiley

• #13   11. aug 2011 Alle toiletter er lavet til folk på 1.55 - Hvorfor skal man altid stå krumrygget for at vaske hænder eller se sig i spejlet?

Hullet i mange toiletter sidder for langt fremme. Hvis jeg sætter mig frem så jeg rammer det med pøllen, rammer min tissemand den forreste del af kummen (dette er især uhyggeligt på offentlige toiletter, med tanken om hvem der har gjort det samme 5 minutter inden). Hvis man sætter sig længere tilbage, laver man spor i kummen.

Mine naboer larmer altid når jeg gerne vil sove, og de vil altid sove når jeg holder fest.

Jeg tager altid fejl af glasdøre - hvorfor kan de ikke bare åbne begge veje, i stedet for det der træk/skub pjat?

Mælken bliver altid sur før MHT-datoen, opfind en farve-indikator der gør mælken grøn når den er sur.

Stort/lille skyld på toiletterne bliver visket ud efter et stykke tid. Så skal jeg også have dårlig samvittighed, når jeg rammer den forkerte efter at have lavet småt.

Folk på rulletrapper har stadig ikke fattet systemet med stå th. gå tv.

Indpakninger til mad er alt for svære at åbne. Hvordan overlever énarmede?

• #14   11. aug 2011 Arbejdsløshed!
    Synes ikke just det er nemt at skulle finde et arbejde, uden man er nødsaget til at køre halvvejs til Tyskland eller flytte til staden.

• #15   11. aug 2011 Håndsæber:
    Uanset hvor dygtig man er til at slide på begge sider af sæbeklodsen, ender man altid med en lille skæv gnalling!
    Kunne man ikke gøre sæben hul, sådan at det hele forsvandt på een gang?

Marmelader:
    Kunne man ikke lave en "Ultra Light" der var så kalorielet, at brødet altid landede nederst, når man tabte sin marmelademad! Man undgår en masse gris på gulvet samt, at maden kan spises uden problemer af nogen art!

• #16   11. aug 2011 Ha ha, sjov indlæg.....og goe historier og kan absolut godt genkende nogle af dem....

• #17   11. aug 2011 Søren B * Århus *:

Lige præcis, den med markreldåsen er for mig den største udfordring i min verden. Ikke nok med det sviner, nej man lugter også ligesom Esbjerg bagefter smiley (Undskyld til jer fra Esbjerg, det er ikke personligt).

• #18   11. aug 2011 Er stadig helt flad af grin over Kristian J`s problem..... :-))))))) for s.... en gang mavekramper jeg fik haha. men jeg kan virkelig godt se problemet...

• #20   12. aug 2011 Hold da kæft hvor pudsigt Kristian J. Mine problemer er helt identiske med dine, bortset fra det næstsidste hvor jeg skal diskutere med en eller anden spade der har kastet ølflasker efter mine unger, plus at siderne i jumbobogen er klistret sammen der hvor Andersine og Nora malkeko en gang imellem er med.

Sorry for OT..

Jeg har en løsning på mange problemer: Tolerance.

Kommentér på:
hverdags problemer

Annonce