1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Gsx-R 750w Dyr værksted Salg evt ? Gsx-R 750w Dyr værksted Salg evt ?

Min MC. har fyldt luftfilteret med olie så skudt baglænds en udluft slange i toppen af motorblokken. Kørte self. til mekaniker.

han sagde den hårde dom kan være at cyll. er rævnet + stempel. i så fald skal den bores op nye stempler. Eller evt en anden motor...

Jeg går jo lidt i en drømme verden nu og håber det bare er stempel ringe der er skudt i stykker. men hvis det er den, uheldige så kommer der en værkssteds regning på . 10-15´000kr. hvis den skal bores op. og ny motor + mont løber også op i samme beløb.... Hvis det ender der regner jeg med sælge den for har hus bil barn, så har ikke 15´000kr til en regning. Hvad er jeres bud på min MC i Meget hurtig handel så jeg er sikker på komme af med den med det samme.... Sælges self. efter den er blevet lavet. For vuder den syns osv- messigt se min profil....

Så må jeg bare købe en ny MC om 2år når det råd til det igen.... Med mindre jeg self. beholder den hvis afskrivning er for stort. derfor spørg jeg til råds

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsx-R 750w Dyr værksted Salg evt ?
  • #1   8. aug 2011 Evt. en der har en motor som kører perfekt til min model de vil af med smiley ????

Passer en 1100w Motor lige over på fra samme årgang. var jo en mulighed nu den skal skiftes ?!?!

• #2   8. aug 2011 det flyder med de cykler og motore på ebay i tyskland.. har selv fået en årgang 90 til suzuki, for 4000 kr incl forsendelse til Dk.. og det tar max 2 timer at bytte dem ud.. så mit tip er ebay..

• #3   8. aug 2011 Har skam allerede fundet en på Ebay. 35´000km... 800 Euro... Men man kan jo også være uheldig købe katten i sækken :S

Men hvis det tar max 2timer for dem monter en ny motor. og så ca. 7000kr for en motor. kunne det self. være foretrække... Men kunne godt tænke mig vide hvad den kunne indebringe i hurtig handel. evt. hvis nogle er intra. den kan også sælges som den står nu. Da de kun åbner motor og kikker om den er helt gal.

• #4   8. aug 2011 sådan ligger landet.. du må jo gerne komme med en anden motor og få dem til at den i.. så skal den jo selvfølgelig lige justeres med dine kaburatore, og det tar nok også en time.. men motor kan du sagtens skifte selv.. om det så tar dig en halv dag, så er det jo stadig at foretrække.. jeg er yderst tifreds med mit motor køb.. gerne igen hvis uhelde er ude:)

• #5   8. aug 2011 hvor kommer du evt fra?? og jeg ville evt bare sælge cyklen med den motor skade.. hvis du ikke kan lave det selv..

• #6   8. aug 2011 hurtig regnestykke: du smider 15000 kr i rep på din mc, og sælger den for max 30-32000 kr.. så har du kun 15-17000 kr i hånden.. eller sælge den inden motor rep, for eks 15000, så har du de 15000, men slipper for garanti, bøvl med mekker, og evt det svære valg med at skulle af med den, når nu den kan køre;)

• #7   8. aug 2011 er fra Fredericia....

Jeg vil ikke selv begive mig ud i skifte motor selv. da jeg hverken har værktøj eller værksted. Vil heller end gerne give en mekaniker 2arbejds timer for vide den sidder som den skal smiley

• #8   8. aug 2011 køb en hel donor cykel i tyskland..................så ved du motor fungerer...sælg resten af delene, eller brug dem selv

• #9   8. aug 2011 Hvis en Ebay sælger har en go feedback, opnået på flere år, så sætter han ikke den til, for at score på dig.
    Jeg er altid opmærksom på om de har 3 salg bag sig på 3 uger, så er det nok ikke en jeg umiddelbart vil handle med.

• #10   8. aug 2011 Der er ingen mekaniker der vil skifte den for 2 timers arbejde, det er jeg ret sikker på!

• #11   8. aug 2011 Hvis den er gal. Tror jeg der ryger en ny motor i. så må jeg lede godt efter en jeg mener man kan stole på.... Så må jeg tage den derfra og bide det sure æble.

Og se om der skal oprettes en salgs annonce.....

Nogle der ved om man kunne købe en 1100motor og få sat på ? evt erfaring om det dumt eller ? så får jeg jo en hurtigere mc....

• #12   8. aug 2011 Hvis du selv kunne lave noget af arbejdet kunne du jo få den boret op til f.eks. 850 eller hvad der nu findes, men det bliver noget dyrere end at finde en brugt.
    Laver du den selv, med hjælp, er den jo også at betragte som nyrenoveret.

• #13   8. aug 2011 http://www.dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=3
    Kig evt. også hos huggerne i DE.

• #14   9. aug 2011 Steffen vil da gerne skifte motor for prisen af 2 timers arbejde !

• #15   9. aug 2011 Så kom dommen... Stempel ringe smadret og ødelagt cyll og stempel nr 2...
    Stempel ringe også smadret på de andre men der cyll ikke ødelagt.

Så ny motor. Værkstedet skifter motor for 3000kr og så er den klar og kan køre derfra... så det blir at foretrække... Har fundet 2 motor på Ebay.de men i tilfælde af de ikke gider fragte til DK. må folket godt sige til hvis de kan finde en Brugt motor til mig....

• #16   9. aug 2011 Evt.... hvis du ligger inde med / kender en der har en motor som er smadret pga anden ting. så kan jeg også bare bruge 4 stempler + cyll blok.

Kommentér på:
Gsx-R 750w Dyr værksted Salg evt ?

Annonce