3.206 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

aprilia rsv 1000 holdbarhed?? aprilia rsv 1000 holdbarhed??

hej mcg

jeg står og overvejer at købe en aprilia rsv 1000 fra 2004 med 5100 km på tælleren. og ja der er dokumentation for km tallet. den står som ny og den bliver købt hos forhandler.
nu er mit spørgsmål så, da jeg har haft en ducati 748 som jeg ikke var videre imponere over! (bestemt ikke japaner holdbarhed!) hvordan sådan en rsv 1000? kan den holde til jeg bruger den som pendler cykel til og fra arbejde, ca 30 km hver vej? og er der nogle dele på den der tit skal udskiftes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aprilia rsv 1000 holdbarhed??
  • #1   5. aug 2011 Aprilia og ducati med nogle år på bagen har vist ca.samme holdbarhed , generelt el problemer smiley
    Ville hellere finde en honda VTR sp1

• #2   5. aug 2011 Der er ikke nogle problemer med at bruge en rsv til dagligt, jeg har haft flere Apriliaér til dagligt brug, og et par stykker til bane, jeg har aldrig haft nogle problemer. Lad være med et høre efter rygter de har som regel aldrig noget på sig.

• #3   5. aug 2011 Jeg kan kun sige godt om Aprilia. Der er INGEN sammenligning med D.
    Har kørt 73.000 km på en Falco uden problemer.
    Det kan jeg ikke sige om min Honda.

• #4   5. aug 2011 Jeg har haft både ducati 996 og RSV 1000. Med fare for at blive hængt eller endnu værre.... vil jeg påstå at RSVèn er at foretrække på langt de fleste punkter

• #6   5. aug 2011 rsv 1000 04- . defekte bagbremser pga master er monteret for tæt på motor7varme= bremse der går i bund og som jævnligt skal udluftes .evt køb fodhviler kit der flytter master. motoren smider sindsygt meget varme ud til højre ben.lidt el problemer er kendte. de fleste af dem har svært ved at gå i fri gear når man holder stille.nogle kan slet ikke.kobling skal ofte udluftes eller der skal anden master på for at dæmme op for det....det lyder måske som om jeg syntes det er en skod mc ....men det er ikke tilfældet. Lyden ,trækket og lokket er i top og den bringer smil frem på læben..jeg kunne bare ikke leve med de "fabriks defekter" de er født med...surt for det er en cool mc og jeg var så tæt på at eje en smiley
    så gør op med dig selv om du kan leve med dens særheder og den bunke penge der skal til for at rette diverse fabrika fejl

• #7   5. aug 2011 lokket=looket

• #8   5. aug 2011 p/s sørg for at kører jævnligt på den eller sæt en optimate lader på den. for lidt start strøm kan koste starter ring/krans og det er dyrt at skifte ud

• #9   5. aug 2011 Ingen problemer med dem. De er på fuld højde med japanerne. Den eneste forskel er at man aldrig kommer tilbage til japanerstangvare igen, efter man har kørt fuldblodsitalienere.

Mvh,

Allan

• #10   5. aug 2011 Jeg har ikke haft de nævnte problemer med bagbremsen, men det er rigtigt at batteriet skal være i topform. Du kan glemme at løbe den i gang.
    Jeg skiftede også koblingsslavecylinderen ved et par og tredivetusind km. Den kostede 1200,-kr.
    Jeg vil meget gerne have en RSV4R, men det kniber lidt med "tiden".
    smiley

• #12   6. aug 2011 Ja. Har prøvet at løbe min Aprilia i gang ved flat batteri. Glem det. Baghjulet rokkede sig ikke en tøddel, selv i 6. Gear.

• #13   6. aug 2011 Du kan evt også kikke på min tuono, som er til salg

Kommentér på:
aprilia rsv 1000 holdbarhed??

Annonce