{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

MC der er druknet {{forumTopicSubject}}

Sad lige og søgte på en film og stødte lige ind i den her film om et gammel krigsvrag der ligger i Rødehavet Sharm el sheik
ja for kender er det Thistelgorm som jeg dykkede på første gang i ca 86 , her er en flot video som fortjener fuld skærm
Lasten indholder en del MCer BSAer og nej alle typenr og stelnr er fjernet , og skiltet over døren til kaptajnens kahyt er der sku også en der har stjålet ? det er rummet med badekaret smiley
http://www.youtube.com/watch?v=qCXyDyYFY6g

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC der er druknet
  • #1   4. aug 2011 ja det kunne da godt være at jeg skulle ned og besøge den engang smiley

men det er nok bedst at jeg lige får lidt mere erfaring

• #2   4. aug 2011 Per , start med rustfjerner - tvivler dog stadig på resterne vil starte smiley

• #3   4. aug 2011 Har faktisk billede hvor jeg forsøger at kickstarte en , og du har ganske ret , der var fugt i kaburator

Søren , jeg leder efter en dykkkercomputer Høhø

• #4   4. aug 2011 1. Hvorfor er de ikke blevet bjærget?
    2. Hvornår var de fra?.
    3. Hvor dybt er der?

• #5   4. aug 2011 1941 er svaret smiley

• #6   4. aug 2011 Men tingene er vel smurt ind i noget fedtet stads, eller var de klar til indsats?

• #7   4. aug 2011 per E : såden en mangler jeg også..... ( det er ikke sådan når man lige er startet på denne sport.... )

så vidt jeg husker så er det vrag og dens indhold fredet og må ikke brerges... så det er nok en af grundene smiley

• #8   4. aug 2011 med den løsning kan det jo ikke go helt galt....

men det lyder da ellers som en go tur i har haft

• #9   4. aug 2011 >Allan Kolding
    Transporten foregik i 1941 under 2. verdenskrig. Der har temmelig sikkert ikke været konserveringsfedt nogen steder. De skulle i brug med det samme.

Og der er formentlig tale om BSA M20. En 500cc sideventilet der blev benyttet meget af den engelske hær.

(link fjernet)

• #10   5. aug 2011 Som jeg lige husker historien om Thistelgorm

Stor engelsk troppetransporter der var lastet med alt vedr krig lige fra togvogne til gevær og gummistøvler , og det hele i overflod , den lå for anker og blev opdaget at tyske fly , de forsøgte at gemme den ved at sejle væk , men mislykkes , vraget blev glemt i en hel masse år , men så var der en fyr der hed Jacques Cousteau som lige fandt det , og nu er det et af verdens mest dykkede vrag , det er ikke ualmindeligt at der er over 100 dykker på det på samme tid smiley , første gang jeg var på det i ca 86 var det sådan lidt eksotisk dykkersted , og vi var der alene som jeg husker det , har været der 3 gange siden , men vraget er faldet meget sammen idag pga alle de store dykkerbåde fortøjer i vraget , det er dog blevet ulovligt

Historien om Peter Colling husker jeg kun alt for godt , kan huske vi skulle se noget af Sørens video en aften dog havde vi dykket på et andet vrag Carnatic tror jeg det hed , og alle var jo vildt spændt på det der nye undervands video , som var nyt for os alm dykker , nå vi kikkede og diskuterede div ting og pludselig kom der amphoraer , ja sådan nogen ler krukker (lerkrukker) på skærmen , der blev 112% stille og verdens manden Peter Collings mund hang hel nede ved knæene haha , han var rystet han havde dykket der 100 vis af gange og aldrig set dem , og da Søen og jeg dykkede for os selv , skulle han høre alt og jeg mener alt , søren fortalte en historie fra de varme lande , haha , og alle blev hel tavse , og vi lod som ingen ting , de var virkelig rystet , Søren fik dog medlidenhed over dem og vi måtte indrømme at vi vist havde været i Tyrkiet et par uger forinden , og filme lidt under vandet der ! ! !
    Søren forstår du stadig ikke at de saboterede din dykning , og du ikke fik noget F.... på hende modellen smiley

Kommentér på:
MC der er druknet

Annonce