887 visninger
|
Oprettet:
opdrosling af GSXR 750 T? {{forumTopicSubject}}
Hey har ligem importeret en Gsxr 750 T fra 96 og den er drosslet til 97 hk. problemet er bare at finde ud af hvor det er. Der står intet i fahrzeugbrief. Har tjekket kaburator, indsugning, forrør, potte, timing af knaster, målt højden på indsugningsknasten, har sammenlignet numrene på tændingsboksen med numrene fra en med fuld hk og der står det samme på dem, det næste jeg ville prøve er at bytte boksen alligevel. men tror ikke helt på at det hjælper. Den ligger 94,5 hk på baghjulet. Cyklen er standard.
Er der nogender har haft samme problem eller en god ide til hvad problemet er?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Hvis ikke du har outlook, så brug google. Tager 2 sekunder at registrere sig. Der er helt sikkert nogle derinde der ved besked!
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 501
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Typisk for Schweizer/Hollænder modeller er nemlig drosling i knaster og fx kaburatorer!
I Tyskland er det indsatser i indsugning, hvilket ås ikek er tilfældets med Bo´s maskine.
apr 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 36
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 501
apr 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 36
Jeg var langt omkring dengang for godt 10 siden, der var boret to huller midt oppe på vakuumspjældene så den kun kunne hæve dem ca halvvejs, så da de blev lukket lagde den fuld effekt. bedste ruling var 124,5 hk på hjulet mener jeg.
Mvh Bo
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 501
opdrosling af GSXR 750 T?