1.246 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Aldrig bane? og.... Aldrig bane? og....
Hvorfor er det at flere sælgere skriver "Aldrig kørt bane!!" i deres annonce på en MC?
Kan umiddelbart ikke se hvad det skulle gavne et salg? Min har kørt bane et par gange og det er den nu ikke blevet ringere af :).
Kan forstå det, hvis det er for at udelukke det førhen har været en decideret trackbike.
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.418
Ved ikke om det har noget at sige men vil hellere have en ny / brugt mc der kun er kørt til på gade frem for bane.. så jo, skulle jeg vælge mellem to identiske maskiner og den ene havde været på bane, så havde jeg valgt den anden...
Ligesom hvis jeg skulle vælge mellem 2 biler og den ene havde været kørt af en kvinde...så havde jeg valgt den anden!
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Ironi kan forekomme!
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.089
Derfor kan det jo ikke siges ofte nok, at man skal kigge på standen fremfor de kommentar der kan være vedhæftet en annonce.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
Jeg kan se at den er nemmere at holde pæn, hvis den holder i garage, men at det ligefrem skulle være dårligt for den at blive våd, det kan jeg ikke gennemskue?
Måske nogen kan forklare det, hvis der altså er noget om det?
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
Aldrig kørt i regnvejr
Aldrig kørt bane
Fået skiftet olie og filter for hver 5 km.....ja der er mange "go'e" salgsargumenter
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
I realiteten er det ligemeget at skrive det i ens annonce, for der er ikke en kæft der kan kontrollere det alligevel, og hvis motoren lyder sund og olieskift er overholdt, betyder det absolut INTET om den har kørt på bane eller ej.
Det svarer lidt til at man skal lave en kørelog over alle de ture man har kørt nogensinde - for SÆT NU maskinen har fået lidt omdrejninger mens den ikke var helt gennemvarm?!?!?
Jeg trækker en del på smilebåndet af folk der skriver "har altid stået indenfor" - for det VED vi jo er løgn, medmindre den har kørt alle sine kilometer på et rullefelt indenfor...
Summa summarum: Man må vurdere om den MC man kigger på, er pengene værd ud fra stand / kilometer og hvordan den kører.
Har man ikke belæg for, eller forstand på at tage en realistisk vurdering af den slags, så medbringer man en kammerat / ven / whatever som ved noget om det.
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 48 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.172
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 727
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
Når jeg er kommet hjem kører den sjovt nok meget bedre end før
Men se på standen generelt.. jeg ville da også hellere have en cykel der har set bane et par gange og er blevet passet, end en der har trillet på vejen uden korrekt vedligeholdelse
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Selvom at bane er hårdt, så er de generelt passet godt, ihvertfald mekanisk, det kosmetiske kan være ligegyldigt
Aldrig bane? og....