{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Race dæk og dato mærkning! {{forumTopicSubject}}

Det evige spørsgmål, som vi ofte læser om herinde, og for mit eget vedkommende der indimellem sælger lidt dæk(nye og brugte). "Hvornår er de fra, arh de er for gamle"!
Glem det nu, som sagt før, er de opbevaret korrekt betyder det intet. Eksempel: Har for nylig været på Anderstorp og køre lidt, med min opsætning var det eneste der duede nogle 190/60 som jeg havde med. De var brugte, det ene havde ligget ude i sne i vinters, og dækkene er fra 2005!! De spillede MAX, total god varme, mega klistrede, ikke en skrider, og de opførte sig som var de nye, lige efter bogen! Så medmindre folk er noget hardcore racerkørere, altså virkelig giver gas så glem det. Altså jer der bare kører lidt trackdays osv, lad nu være at fokusere på det når i skal finde billige dæk. Ryger i på røven er problemet helt sikkert noget andet, f.eks affjedring eller "fejl 40"! Det er jo bare nemt at sige det var de gamle dårlige dæk! Er faktisk træt af at f.eks at høre om "Jamen jeg kører 1.10 på knutten, så de skal højst være fra sidste år"...Glem det nu venner, alt med måde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race dæk og dato mærkning!
Kommentér på:
Race dæk og dato mærkning!

Annonce