1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Moto gp på 3+!! Moto gp på 3+!!

Til alle jer der sidder og savner motogp på 3+, så er her en mail sendt til tv3 ink svar...

Hej tv3.

Sidder og undre mig kraftigt over, den manglende dækning af motogp!! Vi er en del der har denne sport som stor hobby. Istarten af året Slog TV3+ ud med armene og sagde alle løb ville vlive sendt LIVE. også træning!! DETTE har langt fra været tilfældet. Dags dato er det langt under halvdelen af løbene der overhovedet er blevet vist. Idag søndag kører der f.eks i tyskland, og der bliver intet vist. Til trods for i har hele 3 kanaler at trække på!!

Hvad er jeres undskyldning for dette svigt over for jeres trofaste seerer???

Mvh

steffen andersen

SVAR:

Hej Steffen.

Da vi ikke har haft de bedste seertal på MotoGP, har vi desværre valgt at tage det af programmet. Løbene kan dog stadig ses på www.viaplay.dk

Med venlig hilsen

TV3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moto gp på 3+!!
  • #1   18. jul 2011 Ja så er det sikkert også bedre med nogle genudsendelser at TopGear ???? Lortekanal

Det var bare lige mit opstød smiley men nu er der snart Skagentræf :-))

• #2   18. jul 2011 tyndt.....

• #3   18. jul 2011 Jamen det er jo bare super !!, mange har valgt netop 3+ ind i deres antenneforening bla. pga. Moto Gp, og betalt for hele året for denne kanal. Så fjerner man Moto Gp og beholder det fulde kontingent, skide smart smiley

• #4   18. jul 2011 Svar på deres latterlige mail.

Det er da klart i ikke kar de bedste seertal når det ikke bliver sendt live som lovet.. men en gang hen på natten når I lige synes det passer ind.
    Og hvorfor skulle vi betale for viaplay når vi iforvejen betaler i dyredomme for at se jeres kanaler??? og igen hvorfor viaplay når man kan købe adgang direkte på motogp.com??!!

Synes seriøst det er super dårlig kundeservice.

Hilsen EN meget skuffet Gp fan!!

• #5   18. jul 2011 Kan ikke være mere enig i dine mail til TV3.

Er fandme også trist over ikke at kunne se det mere.

gider ikke betale for at se det på computeren også.:-(

• #6   18. jul 2011 tv3 stinker... Jeg har siden sidste år set det på motogp.com da jeg ikke gider finde mig i tv3 sendetider eller mangel på samme! og deres værter er sku ikke for langt fremme i skoen... (efter de fik smidt anders ud)

• dannie d
    dannie d Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 63
    #7   18. jul 2011 Tyndt, de må jo også lige vente og se om der ikke kommer nogle seerer til før de smider det på kl 03:00 hvem helved kan sidde oppe til kl 6 mandag morgen...

• #8   18. jul 2011 godt steffen.

og så sku det der tour de france bandlyses at vises på tv2 og spec. med en vært som sexmisbruger børn, vil sku hellere se han bli slået af en kølle.

og vis så noget seriøs motorsport el idet mindste dæk lidt af det der sker i dk.

• #9   18. jul 2011 så er det jo godt du betaler KASSEN for at se det på GP.com

• #10   18. jul 2011 Tja så er det jo derfor det har manglet. De kunne jo tage og forære rettighederne til DK4 så kunne det nok være det blev sendt live.

Godt man kan "hente" det et par dage efter, bare surt der sjældent er moto2 med som ellers er rigtig godt i år..

Længe leve kapitalismen og TV3

• #11   18. jul 2011 Øhh, Kasper Aarhus, den må du sgu' lige forklare nærmere! Hvem er det, der sexmisbruger børn?
    Er det Jørgen Leth du mener, så var hun altså over den sexuelle mindstealder og i øvrigt ganske frivillig!

• #12   18. jul 2011 Helt ærligt! Tør nu lige øjnene, og se på den virkelige verden. Jeg ville sgu da gerne kunne se alt det der havde int. for mig i TV, men jeg er da ikke mere naiv, end at jeg ved at så koster det. Og nu er motorsport ikke det der trækker flest seere, så man kan da ikke forlange fuld dækning? Jeg har ikke andre kanaler end dem der er gratis, det er så ca. 35 (incl. Eurosport-med tysk tale). Hvis jeg ville se andet, måtte jeg jo betale, det kaldes udbud og efterspørgsel!!

• #13   18. jul 2011 A'propos "idet mindste dæk lidt af det der sker i dk."
    Hvorfor helvede skulle de det? Når der ikke en gang kan trækkes 100 tilskuere til et DM stævne på Jyllandsringen, er der så'gu'da ingen program-indkøber, der vil ofre en bøjet 5-øre på at købe noget lignende fra udlandet!

• #14   18. jul 2011 Kasper K - du har fuldstædnig ret, hvem i hede hule helv... vil ofre nogetsomhelst, på en sport der trækker INGEN til....jeg er stadig ... mundlam over den totalt manglende deltagelse der var til Road Racing "Festivalen" på J-R
    Anyway - fuck 3- for + kan de vel næppe kaldes, og se det gratis her, ta' det med et smil, at du måske kommer til at sidde og lytte på Italienske kommantatore (De er om ikke andet meget ivrige :o):
    http://livetv.ru/en/allupcomingsports/7/

• #15   18. jul 2011 Jeg har siden set det på nettet;-) via den engelsk eurosport og det er gratis de Englænder lægger virkeligt sjæl i;-) det kan varmt anbefales;-)
    Til dem der synes det er nedtur at se det på nettet kan jeg kun sige at jeg efter et par weekender er blevet ret glad for det. Man kan dog godt komme til at savne de danske stemmer;-) Dani og Lorenzon og casey kørte jo et fantastisk løb i weekenden;-)og den bane må jo test køres en dag.

• #17   18. jul 2011 Find MotoGP på facebook. De har tilbud på resten af sæsonen for 40 euro. JA TAK! smiley

Viasat kan hoppe i havet! Jeg har skrevet til Dorna og bedt dem om IKKE at sælge til Viasat igen.

• #18   18. jul 2011 Tom L.. tv3 har jo selv meldt ud at de ville sende det... S det da klart der kommer brok når de så ikke gør!!! Men fair nok du synes det ok.. JEG synes bare ikke det er iorden!!!

• #19   19. jul 2011 godt være det var frivilligt og hun ik har mange brikker at flytte rundt på el såen, så synes jeg stadig det er forkasteligt at bruge såen en mand i tv og han er vist os taget i østen for et par år tilbage med unge/børn.

havde det været en jeg kendte, var han blevet slæbt efter en bil.

jep, synes os det var ringe fremmøde til rr- på jyllandsringen generelt dårlig el ingen reklame fra dmu el omkring roadracing el motorsport i dk.

men hva vi må streame det sport vi vil se og satse på det skide licens blir afskaffet.

• #20   19. jul 2011 Der er bare ikke plads til motorsport i Danmark smiley

Men når det er sagt så er det virkelig en lille procentdel der ser Moto GP ifht F1 osv..

• #21   19. jul 2011 Har selv haft skrevet en pæn mail til viasat for at få svar på hvorfor de har valgt at gøre som de nu gør, det er vil godt 2mdr siden, venter stadig på svar.......... kommer nok ikke.

• #22   21. jul 2011 Har lige købt et HD pass på motogp.com til 50Euro, satme fint ak kunne se løbene indtil nu. 3??? kan få fingeren

• Klaus  K
    Klaus K Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #23   22. jul 2011 Hej - har også lige fået standardmail'en fra TV3, om at kanalen ikke længere viser MotoGP. Så vil jeg straks afbestille den store pakke. Er der nogen her, som har styr på, hvad der kræves for at streame fra computeren til fjernsynet jvf. det her indlæg?

"Jeg har siden set det på nettet;-) via den engelsk eurosport og det er gratis de Englænder lægger virkeligt sjæl i;-)" -
    Mvh
    Klaus

• #24   22. jul 2011 En rigtig god side at hente motorsport på er www.racingfor.me (afløseren for racing-underground)
    Der bliver alt motorsport lagt op på, godt nok først efter at det er kørt, men det er bedre en ingenting. Her blivere det også lagt op i flere forskellige kvaliteter, så der er nok at vælge imellem
    Det kræver en invitation at blive medlem af forummet og bittorrent program skal bruges til at downloaded filerne, men vi kunne jo starte med een der får en invitation, som så kan inviterer den næste osv.
    Joflere der er medlem, og så har sin computer tændt, ermed til at lettergøre at andre kan hente fileren hurtigere.

• Bent S
    Bent S Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #25   14. aug 2011 Hvad er det for et lamt svar at få fra den TV3.

Hvordan kan "voksne" mennesker komme med sådan en gang gylle, det tror da f..... at de har dårlige seer tal,de sætter en lam padde, Aslak Wind !!!!!!!!!! til at kommenterer løbene, han snakker om GP som om han har siddet baglæns på storken. Så sender de både træning og løb om natten. Løbene bliver sendt natten til mandag, ved ikke lige om det er gået op for de skvadderpander på TV3, at der er en masse mennesker der skal op på jobbet mandag morgen.
    De har forsøgt at score kassen på at flytte GP til Viasat plus, det lader til at de har skidt i nælderne, de burde vise sig som ansvarlig TV udbyder og sende løbene direkte som før, det ville jo nok give en del goodvil, men tvivlerseriøst på at de kan finde ud af det.
    Men det bliver sikkert ikke til noget, for der er åbenbart mere kasse i at sende TOP GEAR sæson 2007 i reprise.

Kommentér på:
Moto gp på 3+!!

Annonce