{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

hvem har set de motorsagkyndige? {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen.

jeg er i gang med at tage pappet, og er faktisk færdig... venter bare på en motorsagkyndig. I går fik jeg at vide at min køreprøv var blevet udsat yderligere to uger! ærligtalt er det til at blive gal i skralden over...

tidligere har jeg selv været meget imod folk der kørte ude pappet, men forstår dem sgu godt nu, virkelig.

er der nogle der ved hvorfor fanden de sagkyndige ikke kan få fingeren ud?!... og er der noget man selv kan stille op?

Mvh Nicolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem har set de motorsagkyndige?
  • #1   20. maj 2006 irriterende er det i hvertfald.... jeg mener, jeg startede i slutningen af februar, og alt er gået flyvende.... indtil nu.

men det lyder som om at jeg må væbne mig med tålmodighed?

• #2   20. maj 2006 ja, det synes jeg også... det samme synes mine forældre, som også kører... og ikke nok med at man bliver gal over det, den dårlige samvittighed mht at køre uden kortet er næsten forsvundet...

• #3   20. maj 2006 hejsa.. pt er de meget presset, faktisk har der aldrig været så mange der tager kørerkort som i år og sidste år. aldirg før..

men de er ret slemme til og udsætte Mc- prøverene, men det nu ikke noget nyt, det har de altid været..

• #4   20. maj 2006 synes bare fra slutningen af marts til midten af juni er ret lang tid... og hvorfor bliver motorcykler nedprioriteret?

• #5   20. maj 2006 fik selv mit kort i mandags (d. 15 maj) bestod teoriprøven d. 5 april , næsten 6 uger efter. Hvordan det kan tage så lang tid ved jeg virkelig ikke, hver i aalborg hvor jeg bor er der i hvert fald en 5-6 motorsagkyndige og når en køreprøve ikke tager mere end en halvtimes tid er så lang en ventetid da ikke tilfredsstillende. Især når der i ugen op til man får kortet er 20-25 grader ikke en sky på himlen og så når man får kortet skifter vejret bare til regn, regn og mere regn smiley

• #6   20. maj 2006 ja, det er præcis det jeg mener!... 6 uger!!!... er der ikke regler for den slags?

• #7   20. maj 2006 hvordan kan de udsætte det??

• #8   20. maj 2006 og husk nu at du skal have køretimer jævnligt mens du venter på k prøven he he
    jeg venter også skal til teori prøve på onsdag
    mvh sune

• #9   20. maj 2006 Jeg har selv ventet siden påsken på at tage en køreprøve og den kommer her på tirsdag. Det er også lang tid, synes jeg, men de har vel nok at se til, og der er jo ikke noget man kan gøre ved det...

/Morten
    /Ducati 500SL Pantah

• #10   20. maj 2006 Grrrr

• #11   20. maj 2006 Det med at den bliver udsat er en ting. Men at ens kørelæres kone aflyser ens køreprøve, så man skal vente yderligere 4 uger på at komme til køreprøve, det er seriøst irriterende. Det var jeg ude for. Kørerlæreren fortalte mig det og sagde at jeg jo nok skulle have nogle timer inden kørerprøven selvom jeg var parrat til at gå op. Så kunne han jo få lidt flere penge. Sådan en nar.

• #12   20. maj 2006 Hmmm.. Komisk... Som søn af en kørelærer, kender jeg også en del til det, og ved at de ihvertfald i københavns politikreds bare skal hører om et influensa tilfælde i oslo før de lægger sig syge, og så kommer deres spontane møder og meget andet. For at sige det mildt selv om de har travlt gør de sgu ikke noget for at det hele køre lettere.

men ak.. tog selv kortet her sidste torsdag.. gik 3 uger fra teori til praktisk (Mest fordi min kørelærer forudbestiller prøver) men alligevel blev den flyttet i sidste øjeblik til valby.. Og så undre politiet sig over hvorfor folk er så negativt stemt mod dem...

• #13   20. maj 2006 De er presset alle steder. Min kæreste er lige nu igang med pappet, og der er 3 ugers ventetid på køreprøver i Grenå ;o(

• #14   21. maj 2006 Fik kortet i torsdags, og jeg startede også først i marts måned. Min kørelære fortalte at deres overenskomst siger at de ikke må have mere end 5 prøver om dagen. Så det begrænser det jo en del, hvis der i forvejen er mangel på sagkyndige.

• #15   21. maj 2006 Jeg bestod teoriprøven tirsdag d. 16 i hillerød, og skal til køreprøve i morgen mandag d. 22 i roskilde.
    Hvad brokker i jer over? Det er bare et spørgsmål om at finde et sted hvor ventetiden er kort smiley Man må jo tage køreprøven overalt i landet, det behøver ikke nødvendigvis være der hvor i har taget kørekortet eller teoriprøven.

Kommentér på:
hvem har set de motorsagkyndige?

Annonce