{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Fandme Go Service! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte idag ned til Hein Gericke i Flensborg (Scandinavien Center) for at klage over mine Alpine Star støvler, som begge var gået i stykker i lynlåsen, de er omkring 3 måneder gamle.
Ekspedienten står og kigger lidt på dem og fortæller mig så at de blir nød til at sende dem til Italien for at få dem lavet og at jeg nok skulle forvente der gik mindst 3 uger.
Jeg åbner øjnene en ekstra gang og siger så, at det dur sku ikke moster, for jeg skal sådan set bruge dem i næste uge.
Hun render lidt forvirret rundt, ringer til firmaet og får så at vide at hun bare kan sende dem til en Skomager, men det kunne os tage et par uger.
Så render hun lidt rundt igen, tager mine støvler og stiller dem ud bagved og siger til mig at jeg lige skal følge med hende.
Vi går så ned til alle deres Touring støvler og kigger lidt, jeg prøver lidt forskelligt og finder til sidst et par der passer.
Jeg regner så med, at det er et par "låne" støvler, MEN.. Så siger hun til mig,:
Det er en gave fra mig til dig, så dem beholder du bare. Så sender vi de andre til Rep. og sender dem derefter hjem til dig.

Jeg står med åben mund og kæmpe øjne og får sagt tak jeg ved ikke hvor mange gange..

Godt nok er det Touring støvler, og de er knap så smarte som mine egne, men de koster alligevel 99 Euro.

Det kalder jeg fandme for GO SERVICE.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandme Go Service! :)
Kommentér på:
Fandme Go Service! :)

Annonce