1.310 visninger
|
Oprettet:
Syn og ombygning {{forumTopicSubject}}
Hej MCG,
Er meget "grøn" i det med syn, registrering og ombygning, så har lige et spm. "Alle" skriver herinde, at det er bedst at syne mc'en og så ombygge bagefter.
Hvilken risiko er der ved at bygge for meget om - efter syn. Jeg er med på at politiet kan sende en til syn igen, hvis de mener ex. potterne lamer for meget.
Men hvordan kan politiet iøvrigt se, at ombygningen har "overskredet" det tilladte? Stel afkortet, anden forgaffel osv. - der skal man vel være lidt kender, eller hvad?
Muligvis ovenstående er lidt kryptisk formuleret...
/Lasse
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
Så det vil nok være at foretrække, kun at lave ændringer som kan bygges tilbage i tilfælde af et syn.
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 146
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 102
Jeg vil give Steen P ret i at det vil være at foretrække at lave ændringer som kan laves tilbage til original.
Jeg synes man ser mange "Streetfightere" og andre ombygninger hvor man har pillet i bagstel og andre konstruktive ændringer, som ikke lige umiddelbart kan laves tilbage til original.
Surt at få fat i sådan en cykel i troen at den er ok og lovlig og så kører rundt med risiko for at komme til at hænge på en exrta afgift.
apr 2011
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 338
Jeg har lavet få ændringer og intet på stellet er blevet rørt, den risiko har jeg ikke turdet løbe og udstødningen er købt til den model og ikke hjemmefremstillet af samme grund.
Du kan jo starte med at fortælle med du havde i tankerne?
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 6
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 146
Cyklen skal selvfølgelig også være sikker at køre på, så jeg tror ik lige at jeg skal til at skære eller svejse i noget stel...;-)
apr 2011
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 848
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 102
Dermed ikke sagt at du ikke kan svejse Steffen, men der er sateme mange med et svejseværk som ikke kan.
Og hvor mange piller kåben af en cykel ved en handel for at se om der er svejst i stellet?
Jeg gør ikke.
apr 2011
Syn og ombygning