{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Udstødning med for mange dB! {{forumTopicSubject}}

ville høre om nogen havde erfaring med at blive stoppet i Tyskland, grundet en udstødning der larmede for meget, og hvad der vil ske hvis man blir stoppet. Synes engang jeg læste noget om at de var blevet utrolig strikse hvad det angår, noget med at de havde db målere eller sådan noget. Ville helst undgå at skifte potten nemlig.
På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning med for mange dB!
  • #2   11. jul 2011 Jeps og med fahrverbot mener de virkelig fahrverbot. Du må ikke køre en meter længere !!

• #3   11. jul 2011 De er skøre de tyskere smiley

• #4   11. jul 2011 Det er ikke altid man får bøde og kørselsforbud. En af min venner på en Duc 1000 Monster med åbne Termiogni blev stoppet af politiet på vores tur til Harzen og han fik bare en påtale. Han fik dog monteret db-killerne:-)

• #5   11. jul 2011 Bare sørg for at have en dB-killer med, du kan montere. Jeg kørte uden min fra Scweitz og hjem, uden problemer. Jeg kørte endda forbi flere politibiler. Så jeg tror ikke chancen er så stor for at blive stoppet.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #6   11. jul 2011 Der er så heller ingen mc'er som lovligt kan synes uden db killer herhjemme. Potten skal desuden være E-mærket dvs gadelovlig både her og i tyskland.

Det er forkert at bebrejde tyskerne for at politiet og synshallerne er for slappe herhjemme, så gør hvad der skal til for at du ikke larmer.

• #7   11. jul 2011 Og hvis du vælger at køre med åben potte, så tænk over at mindske larmen i byerne og omkring vejarbejde på motorvejen. Hold omdrejningerne nede, så provokerer man heller ikke. Vi var 6 mand med åbne potter som kørte på Nürburgring hvor de også støjmåler. Ingen problemer. Vi ventede med at fyre dem af til vi var ude på banen.

• #8   11. jul 2011 Har været i harzen et par gange, og kørt forbi politiet m.m

Vi er aldrig blevet stoppet, hverken på min SV650, SV1000 eller min CBR900.. og min SV1000 larmer ret så meget..

Så tror man skal være uheldig for at blive stoppet, evt have kørt meget for stærkt eller lavet andet ballade..

Men køb et par db killere og have liggende smiley så er den skid slået

• #9   11. jul 2011 Kan godt være jeg spørger dumt, men en DB-killer er sådan en fløjte man smækker bagi potten ikke ?

Kommentér på:
Udstødning med for mange dB!

Annonce