Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe ? :)
  • #1   1. jul 2011 Bare til din orintering, så bortfalder garantien hvis du selv roder med det.
    Der er jo 5 års garanti på Yamaha, såfremt serviceeftersyn er foretaget på autoriseret værksted 1 gang om året, eller for hver 10.000 km.

• #2   1. jul 2011 Derfor kan du da sagtens selv skifte olie uden for service-perioden uden at miste garantien?? Så længe du overholder de fastlagte intervaller, tænker jeg...

• #3   1. jul 2011 jamen problemet er bare at den forige ejer ikke har fået skiftet olie hvert år... men den har kun kørt 5,5 k kilometer

• #4   1. jul 2011 Men vil bare gerne have det gjort snart smiley

• #5   1. jul 2011 umiddelbart ville jeg bare køre den på værksted, de burde kunne klare det på 1 times tid, hvis de er effektive

• #6   1. jul 2011 Jeg ville også køre på et værksted.
    Det er ikke kun olie og filter der hører med til vedligehold.

Jeg mener også der bliver justeret på indsprøjtningen ved nogle af de første service.
    Bremser bliver skilt ad og smurt op, det kan sagtens være sparret i den sidste ende.

Jeg var lige inde og se mine kvitteringer, og jeg gav 1600,- for det andet service på konens FZ6'er, og det var inkl. alt.

• #7   1. jul 2011 Et service på en mc, man ikke selv har haft fra ny, er altid passende.

Men et olieskift kan man godt gøre, uden at det kommer til at påvirke garantien.
    Dog skal Du huske, at et evt. oliefilter skift, i så fald, skal være med et originalt oliefilter... ikke dermed sagt at uoriginale ikke dur - for det gør de.
    Men skulle der blive en tvist om garanti, skal det ikke være et filter til 100,- kr. der skal ødelægge det for dig.

• #8   1. jul 2011 Har du stedet???

• #10   1. jul 2011 Hmm okay :S men er det ikke let ?
    '

• #11   1. jul 2011 Andre end mig som syntes det er lige rigeligt flabet at udbyde sort arbejde i et offentligt forum ?

• #12   1. jul 2011 Jens Chr. D med tanke på de "nye" regler for vennetjenester osv, så tror jeg bare vi skal slappe helt af med at pege fingre af det her...

• #13   1. jul 2011 Brian Fjeder: Hva´ er det for nogle "nye" regler ??

• #14   1. jul 2011 Jens Chr. get a life og undgå, at gå i for små sko

• #15   1. jul 2011 Når der står "mod betaling" kan det vel næppe kaldes en vennetjeneste.
    Jeg er da i bund og grund ligeglad med om folk får lavet sort arbejde, jeg siger bare at det måske er lige friskt nok at søge efter håndværkerne på nettet.

• #16   2. jul 2011 Kan godt være det bare er mig der er underlig fordi jeg altid har ejet "ældre" køretøjer.. men hvis man selv vil skifte, skrue, modificere noget på sin bil eller mc, hvorfor holder man sig tilbage fra sådan noget som garanti, helt ærlig så går noget der er 2 år gammlet og ordentlig behandlet ikke i stykker, og hvis det gør så er det alligevel noget pis..

sorry ot smiley

• #17   2. jul 2011 Korrektion - Jeg søger en som vil guide og lære mig hvordan man skifter oliefilter på min MC og skifter udstødning.

Jeg vil gerne betale dig for at være min "lærer"

Er det mere passende, hører det stadig under sort arbejde???

• #18   2. jul 2011 Bo, du skal ikke tage dig af platte idioter i små sko..
    Sort arbejde styrer og alle de håndværkere, der brokker sig over at miste arbejde til polakker og andre "sorte", skal bare lukke kajen og glæde sig over de gyldne år, de havde fra slut 90'erne og frem...

• #19   2. jul 2011 Christian, kom du en tur til Malmö, så skal jeg med glæde skifte dit filter og olie ganske gratis... Bare du selv betaler delene...

• #20   2. jul 2011 Nøj manner, der blev jeg godt nok lige sat på plads og kaldt en idiot på samme tid, fordi jeg tillod mig at have en mening.
    Folk som ikke selv betaler skat i DK, feks. en spasser og en nasserøv som dig Jakob, skal vist bare lukke røven når de voksne snakker.
    Hvis du ellers havde besværet dig med at læse mit indlæg, havde du måske opfattet at jeg er ligeglad med om folk arbejder sort, men at det ikke er skidesmart at udbasunere det på nettet hvis man gør det.

• #21   2. jul 2011 Jens, jeg betaler fuld skat i DK, så smæk du bare spalten i igen... Og jeg ved ikke hvad du mener med nasserøv???

• #22   2. jul 2011 Jeg mener at du er en nar, prøv at læse hvad folk skriver inden du sviner dem til og kalder dem idioter.
    Hvad laver du overhovedet på MG når du ingen motorcykel har?

• #23   2. jul 2011 Nemlig når man ingen cykel har er man bare blondine dum nemlig

• #24   2. jul 2011 Jeg kaldte ikke dig for noget som helst, Jens, og jeg svinede ikke nogen til...
    Men en udstemme for din måde at formulere dig på, kan du da lige få med til turen i seng..
    Done..

• #25   2. jul 2011 Takker. Så vidt jeg husker var det dig der skruede op for retorikken ved at kalde mig for en plat idiot i små sko.
    Udstemme retur, og tak for kampen.

• #26   2. jul 2011 Rolig nu. Hjælp dog manden istedet for at kaste med mudder. Det ligner ikke voksne menneskers sprog.

Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe ? :)

Annonce