{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Er den for gammel??? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg nød til at spørger jer kloge hoveder til råds igen...

Jeg har luret lidt på en mc, en Suzuki GSX 750 F årgang '94. Den skulle have 68.000 på klokken, men skulle være renoveret ved de 50.000.
Jeg har ikke spurgt ind til, hvad der renoveret, da jeg ikke har kunnet træffe sælger...

Det er jo ikke en ny sag, men jeg må indrømme at jeg ikke er sikker på hvor langt de egentligt går???
Er der evt. ting jeg skal være særligt opmærksom på?

Jeg vil ikke ligge og skrue i min cykel hver weekend, men ved selfølgelig godt, at der vil være lidt reperationer i den alder... Nu kører jeg jo ikke flere tusinde km. om året, så... Er det helt skørt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den for gammel???
  • #1   18. maj 2006 Det er svært at sige noget om hvad der er for meget og hvad der er for lidt, min katana har rundet de 100.000 km og lakker, først nu, mod enden. Var det mig ville jeg holde fingrene fra alt over 50.000km...Om man kommer til at skrue har ikke nødvendigvis noget med km at gøre, kig efter om cyklen er holdt pænt og hvem der har renoveret hvad og hvorfor!

• #2   18. maj 2006 Køb VFR hvis du er i tvivl!!!

• #3   18. maj 2006 Køb en R6

• #4   18. maj 2006 Den gamle GSX-F har en akilleshæl der hedder dårlige knastaksler. Overfladebehandlingen er ikke god, og er derfor udsat for pitting (overfladen på knasterne ryger af i små flager). Denne pitting river i vippetøjet og en reperation omfatter nye knastaksler og vippetøj.
    Når den du har set på er blevet renoveret kan det godt være det der er lavet.
    Hvis motoren i varm tilstand ikke lyder sund, så vend ryggen til den og køb en anden.

Som Kim siger, så er en VFR et mere sikekrt køb. Den motor er god for min. 200.000Km og gerne mere end det.

/
    Jesper

• #5   18. maj 2006 Michael K Du er ikke urealistisk, blot ikke god til at regne!!!

Kommentér på:
Er den for gammel???

Annonce