2.844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Styling til dragstar 650 Styling til dragstar 650

Hej mcg.

Lidt historie.

Sidste efterår købte jeg en gsxr 400 uden at prøvekøre, og med troen at folk der sagde kørestillingen var dårlig, overdrev helt vild. Jeg skulle bare have en racer. Så for 5 uger siden fik jeg kortet og hurtig fandt ud af at min nakke og håndled ikke kunne holde til det. Udover det så fangede jeg migselv i at køre 200+ på en lige landevej. Det dur ikke for mig. Jeg fand også ud af at jeg er mest til tullen rundt omkring i byen stille , roligt, og gerne I en behagelig stilling.

Jeg regnede med jeg en dag skulle have en trimph som skulle bobbes. Men da jeg ikke kan skrue kan det hurtigt blive dyrt.

Så jeg havde egentlig besluttet mig for at det skulle blive en cbr f sport fra 2001, lig ind til episoden i fredags hvor jeg fangede migselv i at køre så stærkt, jeg er en af dem der åbenbart ikke kan styre sig når det kommer til gashåndtaget. Så jeg sætter en stopper her. Efter episoen i lørdags så dur en crb ikke, især da jeg ikke er ham der kører ud og lægger den ned i svingene på landevejene.

Så starttede je med at kigge på customs da jeg ikke regnede med at bobbber var en mulighed. De cykler jeg kiggede på så bare ikke godt ud med den bag støddæmper.

Da jeg så kom ind på en anonce på en xvs 650 lagde eg mærke til at de alle så ud somom de var stive bag i. Fandt senere ud af at den så bare sådan ud standard og støddæmperen var bare gemt.

Så røg jeg tilbage til tankerne om en bobber. Googlede det og fandt ud af at det er en super cykel at bobbe. Så er helt vild i varmen for at få sådan en. Jeg vil så gerne selv bygge den om (det jeg kan).

Nu er det store spørgsmål hvor jeg kan købe stumper? Der er kun et krav det skal være i EU lande. Jeg vil ikke anal straffes af told og skat.

Noget andet er hvor nemt svært er det at sænke en cykel?

Jeg dropper mine planer om mc ferier. Han sgu en fin touring maskne i min passat 3c.

Jeg takker på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Trappe støvsugning + trappevask 600 kr.
  • Bortkørsel af haveaffald - sten, fliser iblandet lidt grus/jord 1.750 kr.
  • træbeskæring gerne af Lars 2.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling til dragstar 650
Kommentér på:
Styling til dragstar 650

Annonce