1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Første gang på bane - hvor? Første gang på bane - hvor?

Jeg vil gerne igang med noget trackday/bane kursus af en art på geden for at blive lidt klogere på mc kørsel :). Derfor ville jeg høre folks meninger om hvem jeg skal henvende mig til for at komme igang med det.
Jeg har kigget lidt på Mestersvinger. Det lyder jo ganske fint, ville bare høre om folk har andre anbefalinger.

Mvh. Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang på bane - hvor?
  • #1   18. jun 2011 Jeg overvejer racing4fun.dk når jeg engang får cyklen klar med dbkiller

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #2   18. jun 2011 Mestersvinger er helt suverænt kursus, men det ER "kun" et svingkursus, hvor din forsikring med al sandsynlighed gælder og du hele tiden er under kyndig vejledning af instruktører.

Snakker vi reel banekørsel med overhalinger og fuld gas hvor du er overladt 100% til dine egne beslutninger, så er det slut med forsikring - og så bør du købe en baneracer eller også skal du være ligeglad som jeg var de første par gange på bane.

Team Trcakday, Racing4Fun, Zenergy og RPM-racing er bare få af de mange udbydere der er.

www.trackdayriders.dk

• #3   18. jun 2011 Du skal først bestemme dig for om du vil på sving kursus eller decideret trackday..

Mit råd er at slå dig sammen med en øvet kører og tag på trackday så du kan få et par råd undervejs, du får virkelig lov til at teste grænser..

• #4   18. jun 2011 Jeg har også haft kig på racing4fun smiley er der stor forskel på deres grøn klasse og så mestersvinger?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #5   18. jun 2011 Nej der er ingen forskel på de to ting. :o)

• #6   18. jun 2011 Hvad koster sådan en trackday, og skal man have noget licens af en art?

• #8   18. jun 2011 Tag på MCTC. Alle roser det til skyerne, og der får man også lært hvoffor maskinen og teknikken opfører sig som den gør. Og der får man også lært de vigtige ting som bremsning og andet.
    Har selv været ved racing4fun på grøn og der er ifølge alle som mestersvinger.
    De der har prøvt svingkurser siger oftest fdm eller mctc.

• #9   18. jun 2011 Støjkravene står på de forskellige udbyderes hjemmesider smiley

• #10   18. jun 2011 min første banedag meldte jeg mig til helt alene.... syntes det gik helt fint... alle var flinke så man hurtigt vidste hvordan tingene skulle foregå..

så selvom du ingen kender der kører så spring ud i det,,,,

og ville tage knutstorp eller sturup

• #11   18. jun 2011 Knutten og Sturup er fjong baner!
    Kig evt også på sydskanesemse.nu
    Alle grønne klasser plejer at have en masterkører du kan spørge "om vej" og tips og tricks.

Kommentér på:
Første gang på bane - hvor?

Annonce