{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Rullefælt gave {{forumTopicSubject}}

Nøøøj jeg er en glad mand

Den forleden dag skulle jeg lige ud til FV Motor i Borum og have rullet Dragbiken ind til weekendens DM afdeling i Thisted

Som sædvanligt havde jeg ikke bestilt tid , men tog den på chancen , selfølgelig havde han ikke tid her og nu , da min MC ikke bare er helt standart , noget med en lille mølle og andre sjove ting på , det største problem på Turbo MCer, er at få dem til at gå ordenligt mellem sug og tryk

Og det var sådan set også mit problem for jeg har sat en ny akulator på , så trykket kommer anderledes , og den derfor kører i en forkert benzin mappe /tændnings kuve kort fortalt

Så en mapning af en sådan Mc tager alså tid , for bare at ramme inden for de 60 % af en komplet mapning

Nå jeg måtte vente , han havde ikke tid inden weekenden , men så kom den FEDE kommentar fra Finn

Kan du ikke bare tage mit gammel rullefælt med , og selv rulle dit lort , og når du så vil have de sidste 40 % så kommer du bare igen

Og Vupti sponsoredere FV lige Kvikteam et gammel rullefælt/ testbænk

Nu er smeden ved at forlænget og forstærket det
.
Skal også lige siges det havde stået i en skammekrog i flere år , og var ikke køreklar da , der var stjålet lidt her og der

Og jda jeg hentede det idag , havde han selfølgelig lavet det hele , så nu virker det 100 %

'''''''''''''''''''''''''''' Hvad siger i så , er det ikke en fed dag ! '''''''''''''''''''''''''''''''''

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rullefælt gave
Kommentér på:
Rullefælt gave

Annonce