{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning og styling til yzf r6 2008
  • #1   15. jun 2011 Tun??? skift udstødning, luftfilter og monter en powercommander, og få den rullet, hvis han vil have mere, så skal han købe en større mc, men sådan en R6 kører ganske hurtigt hvis man fatter at bruge den rigtigt

  • #2   15. jun 2011 dækmanden:

    mange tak jeg er ny og derfor kan det være jeg stadig bruger lidt scootersprog desværre men det må i lige bære over med i første omgang men mange tak har du nogle links til det eller til at gøre den lidt federe som ego sæde og sådanne ting
    og gøre den lættere


  • #3   15. jun 2011 den billigste vægttuning du kan gøre er at gå på kur

    men ebay.de ebay-co.uk er steder jeg køber nærmest alt mit

    udstødning powercommander samt filter kan du købe de fleste steder hvor du kan få lavet din mc herhjemme, de monterer det og så kører du til en der kan rulle den ind for dig

    FV motor i borum ved århus
    mr dyno fyn og sådanne steder


  • #4   15. jun 2011 haha meget god humor smiley

    men ja mange tak for informationen det skal jeg nok fortælle min kamerat


  • #5   15. jun 2011 jamen det ikke løgn

    jeg har set utallige folk køre på deres racere og så stå og prale med at nu har de spare 100 gram ved at skifte dit og dat ud til carbon og lignende, men alt de skulle gøre i stedet er at stoppe med at proppe i hovedet


  • #6   15. jun 2011 det skal jeg huske men min kamerat er ikke en større en af slagsen da han vejer 65 kg og er meget tynd¨


  • #7   15. jun 2011 Styling... Well det er som regel en smagssag. Tuning. Well prøv at kigge på min og hvad jeg har sat på.. det gav i hvertfald 10 hypper mere...husk der er andet og bedre systemer end powercomander.;-)

Kommentér på:
tuning og styling til yzf r6 2008

Annonce