1.662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Første styrt overstået... Manglende skilt. Første styrt overstået... Manglende skilt.

Ja som overskriften siger havde jeg mit første styrt søndag efter middag... Skulle ud fra en rasteplads som var delt op med et område til lastbiler og campingvogne og så et område for biler og mc... Da jeg så kører derfra kommer jeg i 3 gear og kan se at vejen drejer men min logik siger mig det er sammenfletning da der ikke er noget skilt af nogen art nede i eller før svinget som indikere at svinget er skarpt... Men men da jeg når så langt ned at jeg kan se hele svinget ser jeg så det er 90 grader og kan se at jeg ikke kan nå at bremse men bremser så det jeg kan og tager jordvolden på min højre side inde i svinget med et gæt på ca. 30 km/t og flyver af... Har slået mine ben og min arm som jeg blev opereret i for 3 uger siden dog kun slag intet alvorligt... Min mc måtte lade et blinklys og bremsearmen til bagbremsen skal lige rettes...
Men jo mere jeg tænker over det syntes jeg bare at der burde ha været et skilt i det sving med nogle røde pile eller noget eller får man bare ikke dette på en rasteplads?? Tænker bare hvis nogen kommer i mørke for der var heller ingen lys kun nogle få dan-pæle...
Er det egentlig kommunen eller noget andet man skal snakke med om sådan noget når den tilhøre en motorvej??

Mvh Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første styrt overstået... Manglende skilt.
Kommentér på:
Første styrt overstået... Manglende skilt.

Annonce