{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung gt250r vs Gt650r til 18 årig
  • #1   12. jun 2011 Så havde jeg taget den store, der har du mc til mange år, især hvis du vil på længere ture syd på, der er 250 for anstrengt! Kunne godt forestille mig den store er noget tungere, men det er kun et problem ved P manøvrer!
    Er det nye du kigger på?


  • #2   12. jun 2011 Jeg er da ikke i tvivl om at 250'eren vil køre mest optimalt da den er lavet til det antal hk, men der er i mine øjne meget mere mc over 650'eren, og den kan du jo rykke droslingen af efter 2 år i stedet for at købe en anden.

  • #3   12. jun 2011 Ellers er der jo den her
    http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=97124


  • #4   12. jun 2011 Jeg ville snuppe 250'eren. Den vil klart køre bedst af de 2, og så har man undskyldningen for at prøve en ny MC efter de 2 år.

  • #5   12. jun 2011 de begge ganske fine.

    men 250eren er en god start. og man skal bestemt ikke udnervurdere den "bare fordi" det en 250'er


  • #6   12. jun 2011 Hvis du ved du beholder droslingen på, så tag en 250.. når den alligevel skal have 34hk..

  • #7   13. jun 2011 du SKAL tage den store med droslingen.... så skal du ikke ud og købe en anden MC efter 2 år... og så får du et stort tab på den lille, desuden risikerer du at du ikke kan få en større fordi du ikke kan komme af med den lille...

    Men hvorfor ikke en brugt suzuki SV650??? de kan også drosles... og kvaliteten er MEGET bedre -desuden er der rigtig mange af dem til salg, så du kan finde en til en rigtig god pris..


  • #8   15. jun 2011 Jeg stod selv med samme valg, da jeg fik kortet.

    Jeg valgte så at købe 250'eren, da den kører rigtig fint og samtidig ser godt ud. (Og så er den slet ikke lige så dyr som 650'eren - hverken prismæssigt eller i afgift og forsikring)

    Der er også mange ekstraudgifter ved at køre med drosling - først skal du have det installeret hos en autoriseret og foruden prisen for droslingskittet og installationen, så skal du også betale for at have papirer på, at mc'en er droslet. Jeg syntes selv det blev for dyrt og bøvlet.

    - og som Jesper skriver, så har du muligheden for at skifte den ud efter de 2 år hvor du har mere køreerfaring og kan prøve noget helt nyt...


  • #9   15. jun 2011 At købe en Hoyo og sælge efter 2 år, fy for en bankebæ av tegne bog. Afskrivningen på en sådan semi kineser er enorm .. Er lidt køb og smid væk, så skal det være så køb endeligt brugt til slik pris... Det bugner med netop tilkørte Hoyonesere.



  • #10   15. jun 2011 Der er en rød 650 til salg herinde, meget flot!
    Holdbarheden er vidst ok, de har jo samarbejdet med Suzuki i 25 år, og produceret motorer i 50 år!


  • #11   15. jun 2011 Jan: Nu mister man flere penge i afskrivning ved f.eks at købe en SV650s. Alene i deres prispolitik har det betydet 30.000,- i dumping priser. Læg dertil det afslag man også skal tage for at kunne sælge den igen. Så står man hurtigt med en afskrivning på 40-45.000,-
    En GT250R burde efter 2-3 år kunne sælges for 20.000,- altså kun 26.000,- i afskrivning.


Kommentér på:
Hyosung gt250r vs Gt650r til 18 årig

Annonce