1.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Dominatoren er blevet fundet! Dominatoren er blevet fundet!

Hej, så fik man lige gode nyheder til morgenmad.
Min Honda Blev fundet af en flink fyr, Henrik ude ved DR byen. Jeg siger mange gange tak.

Dog ser den som forventet ikke sønderlig gode ud, har været ned og ligge et par gange, smadrede skjolde, lygte,blinker,bremseslange,el og generelt bare mishandlet.
Ærgeligt da jeg endda lige have fået lavet en salgsaftale på den, men sådan livet nu engang.

Tak for al hjælp herinde fra, især fra Carsten og Henrik samt alle de andre der har været ude og kigge!! Det varmer sgu!

Obs. Billeder følger i min profil om 20min tid.

Mvh. Søren B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dominatoren er blevet fundet!
  • #1   7. jun 2011 I det mindste har du den tilbage, håber sgu at den paddehat der nappede den har sået sig grundigt da svinet lavede de skader

• #2   7. jun 2011 Ja, gearvælger og bremsepedal, er godt og grundigt bøjede plus nogle ordentlige "hakker" rundt omkring. Håber han ligger og græder et eller andet sted!

• #3   7. jun 2011 Jeg håber han er slået til grønsag og lige nu sidder og savler på sine snørrebånd!

• #4   7. jun 2011 Godt den blev fundet under alle omstændigheder.

• #5   7. jun 2011 sørgelige billeder smiley

• #6   7. jun 2011 Lur mig om han ikke har måtte en tur omkring skadestuen efter det styrt.... men godt hesten er hjemme igen under alle omstændigheder..

Kim.

• #7   7. jun 2011 Politiet må da kunne kontake skade stue omkring hvem der er registreret med skader der kunne ligne skade påført fra mc uheld.

Der var vel et vidne der havde set en person på cyklen? den er nok bare desværre blevet prøve kørt af hele Yal¤¤ banden.

• #8   7. jun 2011 Skadestuer har tavshedspligt overfor politiet. Kriminelle må ikke være bange for at søge læge.

Rådden regel, det kunne fryde, hvis folk ikke søger lægehjælp efter uheld i forbindelse med kriminalitet, og de fik mén af det..

• #9   7. jun 2011 Minder mig om "Snake" fra Simpson da han snublede over en kugle, og den li'som borede sig i hans mave

• #10   7. jun 2011 Et smut på ebay og få købt de dele brugte. Det burde kunne gøres billigt!

Fedt du fik den tilbage

• #11   7. jun 2011 AAARGH - jeg bliver sørgelig over at se en mishandlet MC.. specielt en dominator.. de har en speciel plads i min verden. Jeg vil ikke sige jeg håber ham der er styrtet på den har slået sig selv til hakkedrenge.. men jeg vil dælme undre mig meget hvis ikke det har været en grim omgang for ham. forklaring følger.. smiley

Se ridserne min dommi har på højre kåbe side.. det skete efter udskridning med bagenden i venstresving hvorefter cyklen nærmest kylede mig af og sprang op i luften og landede på højre side med et solidt klask ned i asfalten. Det skete med cirka 80km i timen og udover de synlige skrammer på billedet skete der IKKE en skid.

Gad ikke være ham der har siddet på din.. ! selvom det stadig er en ringe trøst for dig der hænger på regningen.

mvh

• #12   7. jun 2011 Ja det er godt nok surt, og den bliver nok pebret at bygge op igen til original.
    Kunne du ikke male den koksgrå, få fat på en Sovjet gasmaske, patronbælter og lave en rottecykel. Alternativt kunne man sætte en universal offroad maske på.

Kommentér på:
Dominatoren er blevet fundet!

Annonce