{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

hvilken cykel?? {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogen som kan komme med deres meninger og kommentarer til følgende cykler, som jeg har kigget på. har kigget på suzuki sv1000 og en tl100 r. jeg er godt klar over at den ene er mget mere "racer" inden den anden. Meningen med cyklen er at bruge den til hver dag. Altså frem og tilbage på arbejdet. weekendture og meget gerne med kæresten bag på. Men også alene når der skal hygges på de danske veje.

Hjælp mig, hvad ville I vælge??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken cykel??
  • #1   16. maj 2006 Tag ud og prøv de forskellige modeller, - det giver dig den bedste fornemmelse af hvad du føler dig godt tilpas på, mht kørestilling, - og køreegenskaber...
    De fleste forhandler giver en prøvetur, hvis blot man er seriøs.
    Har selv kun prøvet en tl1000r, som for mig virker som en meget kompakt mc...

mvh Offslow

• #2   16. maj 2006 Nu har jeg ikke noget erfaring med de cykler, men så vidt jeg ved gå SV'eren som en touring eller sport/touring, og burde derved være billigere i forsikring end TL'eren.

Men er ikke 100% sikker på dette passer, mener bare at have hørt det.

• #3   16. maj 2006 Skulle jeg vælge Suzuki, vil jeg tage en TLS i stedet for en TLR.

Jeg vil dog mene at min Falco er en af de mest undervurderede maskiner overhovedet! Brembo hjul og bremser, Shova gaffel, kvalitets grej raden rundt. Billig i forsikring, ikke sindssyg dyr i anskaffelse.

V2 eren er en fremragende kværn.. Og så er der alle muligheder for at opgradere cyklen fra dyrere Aprilia modeller, eksempelvis svinger, bagdæmper, men også motortuning. 118 heste til 190 kilo som udgangspunkt er da også ok, ikke sandt?

• #4   16. maj 2006 kig evt. forbi www.svrider.dk
    her kan du nok finde en del om en SV1000

• #5   16. maj 2006 Marc:

Falco'en som du omtaler ser interessant ud. Hvor meget skal du slippe i forsikring? Er det en mest touring- eller racermaskine?

• #6   17. maj 2006 takker for indlæggene, vil tage ud of prøve de to cykler og så hvad der falder mig bedst. Er der mon nogen andre mærker og modeller som er lige med de to cykler som kan gøre sig gældene?? uden prisen bliver alt for høj??

Kommentér på:
hvilken cykel??

Annonce