{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

anders c
anders c
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 65

Så blev den købt. sv650 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt min første bike idag. En gul sv 650s fra 04 hvis nogen skulle have set mig hehe.

Lige nogen spørsmål.

Jeg fik at vide at den skal synes ved ejerskifte, passer dette?

Skal jeg på motorkontoret imorgen eller kan jeg nøjes med at ringe til forsikringen og forsikre den i mit navn? eller hvordan får jeg cyklen til at stå i mit navn?

Kan den synes med ixil extrem potte med db killer på? eller skal jeg til at skifte til den orginale inden den skal synes?

Hvor kan man købe en egoistskal ( udover forhandler ) og er der nogen der ved hvad de ca koster?

Det var mange ting. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev den købt. sv650
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   6. jun 2011 Om den skal synes ved ejerskifte, kommer an på hvornår den er synet sidst. Det står på reg attesten eller også kan du finde svaret på biltorvet.dk under "min bil" gvor du indtaster reg nummeret.

Den bør kunne synes med DB killeren i da katalysatoren sidder i forrøret, så den er ikke fjernet ved montering af potten.

Ego skallen bør du kunne finde på ebay.

Mangler du yderligere informationer, kan du f.eks bruge www.svrider.dk

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    mar 2009

#2   6. jun 2011 det har jeg prøvet.der står den sidst er synet i 09.. men der står jo intet omkring om den skal synes ved egerskifte.... der står bare at den ikke er underkastet periodisk syn

• #3   6. jun 2011 tillykke

• Sajmon ™

#4   6. jun 2011 Hvis den sidst er synet i 09, så skal den synes igen før du ejerskifter den.

MC'er er ikke underkastet periodesyn, så der holder synet kun 365 dage...

• Sajmon ™

#5   6. jun 2011 Nå ja - tillykke med den. :o)

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    mar 2009

#6   6. jun 2011 okay tak for det.. jeg kan vel godt ejerskifte den og så syne den et par dage efter det,,,, kan jeg ikke? jeg behøver vel ikke nødvendigvis syne den før jeg får lavet ejerskifte gør jeg? og er der nogen af jer der har erfaring med at syne med anden potte på?

• #7   6. jun 2011 Den skal synes først ellers kan du ikke lave et ejerskifte. Den kan sagtens synes med en anden potte med db killer i. Det plejer ikke at være noget problem. Op til syns manden med den også hen til skat med papirene og få den omregistreret så er den i vinkel.

• #8   6. jun 2011 Jeg så en på motorvejen på vej hjem fra arbejde omkring kl. 17 på vej mod Christiansfeld fra Kolding, var det dig ?
    Flot cykel hvis det var, du lagde dig ned mod tanken på et tidspunkt.

Og tillykke smiley

• #9   6. jun 2011 Eftersom din SV650 er under 10 år gammel, så gælder det sidste syn i 2 år. Så hvis den er synet før 7/6-2009 kan du ikke få den omregistreret uden et nyt syn, men hvis den er synet senere end det, kan du godt omregistrere den uden at skulle syne den.

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    mar 2009

#10   6. jun 2011 okay tak for svar... ja jack det var mig... ja jeg syntes også den er ret lækker. ja Jeg lagde mig ned mod tanken så ryskede vinden ikke så galt hehe.

• #11   6. jun 2011 Hvor i sønderjylland er du fra ?

Overhalede dig i en sort Audi A4, kørte lidt langsomt på siden af dig skulle lige se hvad det var for en maskine smiley

Smid nogle billeder op og noget tekst så vi kan se vidunderet smiley

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    mar 2009

#12   6. jun 2011 nu er jeg med hehe.. haderslev. de skal nok komme inden for de næste par uger

• #13   6. jun 2011 Så er du jo kun 10 min. fra hvor jeg bor (Christiansfeld), vi kunne evt. køre en tur en dag. Har kun haft kort/mc i ca. 1 måned men er afsted så tit jeg ser en mulighed smiley

Kommentér på:
Så blev den købt. sv650

Annonce