{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DK's billigste MC Kørekort??
  • Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #1   4. jun 2011 Det billigste jeg kan finde, er 8800kr og det er i Randers..

• #2   4. jun 2011 Det billigste er at finde en GOD kørelærer og så høre efter... Og lade være med at dumpe.. smiley

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#4   4. jun 2011 Jeg er i Randers, men det er mere for at få et overblik over, hvor i landet det er billigst, og hvad prisen er.. Mere for at se hvor meget det svinger..

Det billigste jeg kan komme frem til her i byen er til 8800kr..

Selvfølgelig vil jeg ikke rejse langt for det, det har du ret i.. smiley

• #5   4. jun 2011 Er selv ved og tage kortet i Randers til 8800kr. Det kan fint anbefales smiley

• #6   4. jun 2011 Kim A skal dog af med en 9-10 stykker alle de gange han regner med at dumpe.

• #7   4. jun 2011 Her

Lovpligtig pakke fra kr. 7.300

(link fjernet)

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#8   4. jun 2011 Thomas N - Hvorfor skulle han dumpe?? Det er jo ikke nogen videnskab at tage MC Kørekort.. smiley

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#9   4. jun 2011 Mener der er en i grenå eller omkring grenå, der tager 7500kr, men kan ikke bekræfte det, det var bare noget jeg fik af vide tidligere..

Kim A - Går udfra at det er Kørekort.nu du går ved?? Hvordan er han at tage MC Kort ved??

• #10   4. jun 2011 Fordi jeg kører sammen med ham smiley

• #11   4. jun 2011 Og nej vi kører ved Jess Iversen

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#12   4. jun 2011 Nåe derfor.. Hehe, sorry.. smiley

• #13   4. jun 2011 Haha knyt Thomas smiley

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#14   4. jun 2011 Det ligner nogle gamle maskiner i kører på??

• #15   4. jun 2011 Bør nok gå mere op i kørelærens dumpeprocent og generalle ry i lokalsamfundet end den pris han tager... det er forhåbentlig kun een gang du skal lære disse ting, og så er det med at få lært det ordentligt - det er ikke kun fis og pjat, en stor del af det du lære er noget du vil få gavn af som motorcyklist fremover.

• #16   4. jun 2011 Danni K: Vi kører på Suzuki GS500.

Det er vel ret lige meget hvad man tager kortet på, bare man får det og man lærer det man skal? smiley

Dumpe procenten er forresten meget lav blandt de kørelærere som er på køreteknisk anlæg.

• #17   5. jun 2011 De vigtigste parametre for valg af billig MC-køreskole:

En ting er den lovpligtige pakkepris, men hvad koster den praktiske prøve incl. banegebyr. Bliver det overhovedet beskrevet på køreskolens hjemmeside (pris 1000-2500kr.)

Hvor mange Hokus pokus gebyer er der: beramnings gebyr, leje af tøj, forsikring, ekstra for kørsel efter 17 eller weekend. mm.
    F.eks. koster politiets teori-og praktisk prøve kun 580kr. (der er faktisk et pænt stats tilskud her.)

Teorien : forgår det sammen med 18 årige bil elever på pcér eller står der en MC-kørelærer og underviser live og KUN til MC-elever.

Kørsel : Kører man på en luftkølet GS 500 (motorcyklens svar på på en Suzuki Alto) eller er det nyere motorcykler med ABS-bremser, gerne forskellige og gerne så du oplever 2 og 4 cylinder motorer og finder en MC der passer dig.

Ry : er alfa og omega, tjek evt. trustpilot.dk som er uvildige anbefalinger og ikke mindst din venner for gode/dårlige erfaringer

go jagt og husk at det billigste ofte bliver det dyreste...

• #18   5. jun 2011 Da jeg tog kørekort var vores kørelærer næsten altid på sin ejen mc. Jeg lærte utrolig meget og en ting som kontrastyring blev hurtig en selvfølge og ikke noget man bare fik fortalt og så senere lærer på et køreteknisk kursus! Der er de kørelærer som giver dig et kort og så er der dem som faktisk lærer dig at kører mc.

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#19   5. jun 2011 Mik - Tak for det fyldestgørende svar.. smiley

Hvad er bedst, live undervisning af kørelæreren, eller pc??

Jeg har taget Lastbil kørekort og skal snart til teoriprøve og køreprøve, det meste ca. 80% af tiden, har det foregået på pc, og det synes jeg fungere bedre, end når der står en lærer og fortæller..

• #20   9. aug 2011 www.køreskolen.dk i Skanderborg har pt. pris på 7000kr
    Kører på XJ6 der er 1-2 år gamle og med ABS. Derudover har han ALT i udstyr fra str. XS til XXXXL og 37-47 i støvler, handsker og hjelme mangler heller ikke.

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#21   9. aug 2011 Kanon info til dem der bor omkring skanderborg.. smiley

• #22   26. aug 2011 ja jeg er også ganske ked af at være flyttet fra skanderborg til frederikshavn.. så steg kørekortprisen sgu fra 7000 på nye cykler til 10.500 på 10 år gamle skolecykler

• Danni K
    Danni K Tilmeldt:
    jun 2010

#23   1. sep 2011 Ved ikke engang hvor gamle cyklerne er her i Randers, men tror heller ikke det er nye cykler, og her er prisen 8800kr..

• #24   11. jul 2012 Hørsholm, 1986, 950,- med køreprøve.

• Gabriel N
    Gabriel N Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 1 Svar: 3
    #25   1. okt 2018 2018

Horsens

http://www.citydrive.dk/

8000,-

• #26   1. okt 2018 Nu er tråden fra 2012, så priserne fra dengang kan nok ikke sammenlignes med dem der er gældende i dag. smiley

• Gabriel N
    Gabriel N Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 1 Svar: 3
    #27   1. okt 2018 Den pris jeg har noteret er fra 2018 som jeg har skrevet.
    Men kan forstå du ikke har læst det jeg har skrevet.

• #28   1. okt 2018 Jo, det har jeg godt set. Men dagens pris er nok ikke særlig aktuel i den gamle tråd. Ham der spurgte den gang, har sikkert for længst fået kortet.
    Men lad det nu ligge.
    Jeg synes indlægget fra #17 stadig er et af de bedste i tråden.

Kommentér på:
DK's billigste MC Kørekort??

Annonce