{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.703 visninger | Oprettet:

Nybegynder - :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at tage kortet til stor MC - og glæder mig frygtlig til at blive færdig så jeg kan komme ud og køre...

MEEEEN .... er rigtig meget i tvivl om hvilket cykel man skal starte på.

Har været lidt vidt omkring, og har faktisk ikke så mange krav - da jeg ikke ved så meget om de forskellige mærker - men har nogle få ting jeg ligger meget vægt på....

Prisen : MAX 25000 med afgift

Udseende : den skal være med fuld kåbe.

fysisk str.: Jeg skal såvidt muligt kunne må jorden med begge føder flad på hver side - (dette kan jeg på en suzuki gs 500 og en honda cbr 600 - bare så I har en ide om min højde)

Motor str. ; den skal ikke være for stor men det må heller ikke blive for kedeligt.... jeg har sat en max ved 650 CCM da vægten også for mig har meget at sige her som nybegynder.

Nogle forslag?

Jeg set på rigtig meget inde på nettet - og med begrændset viden er det svært at vide om det er gode eller dårlige cykler jeg finder frem til -

Umiddelbart er jeg kommet frem til nogle modeller som (og ja, her får i så bekræftet at jeg er en rigtig pige) ser rigtig fine ud smiley uden at vide noget om det mekaniske i dem.

Suzuki GS 500
Kawasaki GPX 600 R
Suzuki GSX 600 F
Honda VFR 400 R
Honda CBR 600
Yamaha FZR 600 US

Er godt klar over at til den pris er der tale om gamle cykler... smiley

Håber der er nogle der kan hjælpe mig spore mig ind på hvad jeg skal kigge efter og holde øje med ved de forskellige modeller og om der er nogle jeg helt skal holde mig fra.

Siger lige tak på forhånd så jeg ikke glemmer det.

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder - :-)
Kommentér på:
Nybegynder - :-)

Annonce