431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

RF 900 - brændstof-økonomi RF 900 - brændstof-økonomi

Hej RF-kørere!

Min RF 900 kører ca. 13 km/l med 2 personer på og ca. 15 km/l ved solo-kørsel. Kørselsmønstret er ture på 20-100 km og en smule bykørsel, meget landevej og lidt motorvejskørsel.

1. Hvad kører I andre RF 900-kørere på literen?

2. Hjælper det at montere kn-filtre?

3. Hvad med jet-kit? Er det holdbart og kan jeg hente noget kørbarhed og økonomi dér? (jeg nægter at montere bulder-potte!)

4. Andet der kan forbedre økonomien?
(ja ja, at blive hjemme er vel også en slags forbedring smiley

Mvh. Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RF 900 - brændstof-økonomi
  • #1   15. maj 2006 Dy lyder sku næsten som min morfar!! "Hvis man kun kører 90 på motorvejen kører man meget længere på en liter benzin, og kommer næsten lige så hurtigt frem"
    smiley

• #2   15. maj 2006 Det er meget muligt Bubba, men økonomien er en væsentlig faktor, når jeg kører i udlandet. Hvad kører du selv på en liter guld?

Mvh. Christian

• #3   15. maj 2006 Hvis jeg kører tur med kæresten(hun kører på sin egen),så går den ca 17 km pr/ l,og jeg kører og pjatter med drengene,går den ikke mere end 10-12 km pr/l.jeg ved ikke om K N filter hjælper,men jeg tror ikke at du kører længere med et jet kit.

• #4   15. maj 2006 Mellem 8 og 13 km/l. Kommer lidt an på hvad humør højre hånden er i...:-)
    Men havde du spurgt mig sidste år, så havde jeg ikke haft nogen ide om det. Men min tankmåler er gået i stykker her i foråret, så er nød til at køre efter triptælleren...

• #5   15. maj 2006 Men tror sagtens jeg kunne få den op på 15 km/l. (hvis jeg gad at køre som min morfar) smiley

• #6   15. maj 2006 RF'ere er tørstige generelt. Jeg har aldrig hørt nogen der har sagt at de har haft en god brændstoføkonomi på dem. Min 600 gik aldrig over 15 km/l uanset hvad. Min nuværende Cbr kan jeg ligge og køre 18 km/l på, uden at det er morfar kørsel.. Honda rules smiley

• #7   15. maj 2006 23 km/l Ved blandet kørsel (Kawa gpz 500s ;o)

Søren

Kommentér på:
RF 900 - brændstof-økonomi

Annonce