{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Drosling + Suzuki"
Drosling Suzuki SV650 K1
Hvordan er en sv650 fra 2001 droslet, har lige købet en, og opdagede der lå 2 rustfrie ringe der heder alpha 0094 og på pakke står der 04-AV-K35 På typemærket er der påklistret et mærke hvor der stå...
Hvordan er en sv650 fra 2001 droslet, har lige købet en, og opdagede der lå 2 rustfrie ringe der heder alpha 0094 og på pakke står der 04-AV-K35 På typemærket er der påklistret et mærke hvor der stå...
Skrevet af: Michael j - 4. feb 2021
Drosling af Suzuki sv650 S
Hej Jeg har for nyligt købt en Suzuki SV650 S 2001, som jeg skal have droslet til 48 HK. Er der nogen som har erfaring med det, eller kan foreslå et godt sted at købe et kit? Eller er det nemmere...
Hej Jeg har for nyligt købt en Suzuki SV650 S 2001, som jeg skal have droslet til 48 HK. Er der nogen som har erfaring med det, eller kan foreslå et godt sted at købe et kit? Eller er det nemmere...
Skrevet af: Magnus K - 1. okt 2023
Suzuki Sv650s 2003 A2 drosling
Hvilke a2 droslingskit kan folk anbefale til en SV650s fra 2003?
Hvilke a2 droslingskit kan folk anbefale til en SV650s fra 2003?
Skrevet af: Andreas J - 18. maj 2022
Spar penge på din forsikring
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
men det er mest topfarten der kan mærkes, accelerationen er stadig okay ifht en std 34hk maskine såsom kawa 250
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 17
Men håbede på et lidt mere præcist svar. Altså hvor meget langsommere bliver den i acceleration og topfart?
Ved at den ca går fra 0-100 km/t på 3,1 sek og har en topfart på omkring 250+ km/t.
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/vergleichstest-34-ps-supersportler/309291?seite=3
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 17
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Annoncer: 2 Emner: 226 Svar: 3.253
og går ugd fra at du kan skal ha ansvar på den, da kasko på en r maskine er svine dyr for folk under 25..
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Det har nu tit undret mig, hvordan en neddroslet motorcykel i tyskland kan opnå. Samme tophastighed som ikke neddroslet cykler i resten verden.
Det er måske fordi de har mere medvind !!!...
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 17
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
0-100, mon ikke det er noget ala 4-5sek
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
Men vigtigere endnu er hvordan du kører på den
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 109 Svar: 400
Og kasko - If har kasko til en gsxr 600 droslet til 9800 årligt..
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
GSXRén har betydlige støre front, i forhold til en GS 500....
Så jeg tror nu ikke den kommer ret meget højere op end det jeg skrev tidliger.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 109 Svar: 400
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 17
Min GS 500 er uden kåbe, så kan nu godt leve med en stor kåbe Og troede meningen med en kåbe var at gøre det mest mulig airdynamisk om kåben så enten er stor eller lille?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Ved et front arial på en Kvm... Hvilket ca svare til de mange sport motorcykler. Mange racer har dog noget laver front arial, og kan derfor klar sig med mindre effekt.
Der skal ca effekt til:
100 Km/T 8 Hk
150 Km/T 27 Hk
200 Km/T 65 Hk
250 Km/T 126 Hk
300 Km/T 220 Hk
Her snakker vi så ægte baghjuls effekt.... Jeg ved så at en neddroslet cykel ca har 25 Bhp, hvilket så igen vil give en max hastighed på ca 140-150. Så lad vær med at forvendt mere end det, GSXR600 har dog RAM som ved 150 Km/T giver ca 0.10-.0.15 Bar overtryk i luftfilterkassen / eller ca 2-3% mer effekt
Se evn dette link:
http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=16299
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 17
Men så forstår jeg ikke Suzuki's designere? Hvorfor vælge at lave en stor front på sports cyklen (GSX-R 600) og så lave en mindre front på touring cyklen (GS 500)?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Men en stor forskeld på de to modeler er motoren.. Den er jo en del støre på GSXR end på GSéren... Så det er jo nok et spørgsmål og at skabe en helhed i cyklen. Og samtidig gøre cyklen brugbar til daglig brug og til sport/race alt i en.
Hvis du tager cykler som eks Ducati 996, 999, 1098 osv eller en MV Agusta, så er det jo ret tydlig cykler som disser er bygget til at være effektiv frem for at være behaglig at køre på. Hvilket også tydlig kan mærkes efter en timer på dem. Hvor man noget let kan tilbringe en hel dag på en GSXR uden at føle at en damptrumle har voldtaget ens krop.
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 34
En af mine venner har en Yamaha xs 360, og det er kun på topfarten jeg kan køre fra ham, ellers følges vi ad i accelerationen
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Man må max køre 130 her i landet alligevel, og siden du ikke taber det vilde på optrækket, skal du nok blive tilfreds med den.
Jeg havde dog taget noget med mere moment...
Drosling + Suzuki GSX-R 600