race-styles i Tyskland race-styles i Tyskland
Hej alle.
Jeg vil gerne advare mod at handle med www.race-styles.com
Jeg bestilte for 2 måneder siden vare for 3000 kr
De har ikke sendt mine ting, og de sidste mange mails fra mig svarer de ikke på, De tager ikke deres tlf.
Så skrev jeg følgende på deres facebook tavle, med der gik 5 min så var det slette og jeg blev bannet fra dem derinde.
Eftersom det er bankoverførsel der er betalingen, skulle det ifgl min bank være nærmest umuligt at få pengene retur.
Her er hvad jeg skrev til dem:
Hello race styles ..
It seems we have a problem on some products you will not send.
Goods that are ordered and paid for eight weeks ago (16 March)
After numerous emails where you repeatedly writes that now you will send my stuff, but nothing happens ..
The last 3 emails I send have not been answered, I have tried to call you for an explanation, but not this will be answered.
Should I run this case to end with the Danish Consumer Agency and a lawyer?
Or do you get your conscience back one day and send my items or give me my money back?
I will see massive bad publicity to your business if you continue to ignore me. !
Greetings
P. Michel
Orders 9111
Jeg derfor advare mod at i sender penge til dem.
Hilsen herfra.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.054
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 656
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Har du prøvet og ringe til deres hotline og bede om dine penge?
En vred stemme er måske mere effektiv end en mail...
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
Facebook-siden......
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 115 MC-er: 4 Emner: 228 Svar: 2.701
Surt, måske biksen er gået på røven.
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Emner: 25 Svar: 234
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
De blev massivt bombet med links omkring deres opførsel overfor mig fra forskellige forumer omhandlende supermotard på nettet.
Det fik dem efter kun EN time til at sende en mail med trackingnummer og en lovning på at nu skulle de nok sende mine varer.
Først truede de med at sende en advokat efter mig hvis jeg ikke stoppede med at få mine "300 venner" til at spamme dem, men efter jeg forklarede dem at det var dem som stod med lorten ville jeg velkomme denne advokat, da det ikke virkede for dem fik jeg så mine sager.
De var endda lige pludselig interesseret i mine kontooplysninger så de kunne tilbagebetale for varer de ikke kunne skaffe..
Så efter 2 måneder med tovtrækkeri og ignorerede mails, fik de fingeren ud af røven.
Tommy Panda:
De svarede ikke når jeg ringede til dem selvfølgelig !
Brian ( djursland )
Tror du jeg kan få dig til at slette dit indlæg på facebook ??
De har haft fat i mig om det er endnu en af mine venner derinde, for jeg lovede at de ikke ville høre mere hvis de kunne finde ud af at opføre sig ordentligt..
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.054
race-styles i Tyskland