669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

2 fejl :) 2 fejl :)

Hejsa

Jeg er så glad idag og det er fredag, solen skinner smiley

Er lige kommet tilbage fra Kolding Politistation.
2 fejl i teoriprøven, første step overstået. 14 dage til køreprøven, så pas på derude smiley

Havde banekørsel i onsdags, hvor blev jeg bare bekræftet i jeg aldrig skal have en sidevogn på min CBR smiley

Ha' en god weekend, imorgen står den på Lillebælt Halvmarathon men ville nu hellere kunne trille rundt som i andre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 fejl :)
  • #1   6. maj 2011 Stort tillykke med "de indledende øvelser"... c",)

• #2   6. maj 2011 tillykke

• #3   6. maj 2011 tillykke smiley

• #4   6. maj 2011 Haha, hvad mener du? Sidovognsøvelserne var sku da de sjoveste! Jeg fes rundt på Sorø køreteknisk, med det 3. hjul i vejret hele tiden smiley

Den stakkels gamle BMW var så skæv du ikke drømmer om det..

• #5   6. maj 2011 Tillykke med første del.

Lasse jeg kan sagtens huske den gamle Bmw i Sorø. det er dog det værste man kan byde en ny mc´r
    Det er et hakkebræt, ikke en motorcykel.

• #6   6. maj 2011 Hehe, jeg syntes nu den var sjov. Sådan en R80 GS er på listen af ting jeg gerne vil prøve at have ejet..

Men ja, de var godt nok blevet behandlet hårdt dem på køreteknisk. Gearkassen føltes ihvertfald ikke særlig godt længere, og de var svære at få liv i. Kan huske at jeg var nød til at hjælpe en tøs på holdet med at få liv i hendes, da jeg først møjsommelig havde fået losses liv i min egen.

Det var sku den sjoveste dag under hele kørekortsundervisningen smiley

• #7   6. maj 2011 Ja det var helt sikkert sjovt at den letter m.m. men ikke noget jeg kunne tænke mig at køre med til dagligt.

Vi havde også en pige med der ville køre på hendes splinternye Harley med diamanter og jeg skal komme efter dig.
    Kørerlæreren fortalte hende at forsikringen ikke dækkede men det skulle være den hun kørte på.
    Den kom hun til at vælte under manøvreøvelserne gennem keglerne. Kom vist kun en rids på blinklys, hun har styrtbøjler og tasker på smiley

Kørerlæreren satte sig op på den da hun var ude at trille med sidevogn som hun absolut ikke ville. ( vi så en hjelm der stak op på langsiden af banen med fart af en gående smiley )
    Idet han rejser den op begynder alarmen sku på den, vi var færdige af grin og han kunne jo ikke få den til at holde op. Pludselig stoppede den, hun havde åbenbart en sender på sig der gør at alarmen er slået fra når hun er i nærheden, fancy.

Kontrastyring var det eneste jeg havde lidt svært ved i starten, sku mærkeligt at man bare skulle daske til styret den modsatte vej. Var dog mega morsomt når først man fik det lært smiley

Kan snart ikke vente længere, den 19. maj er der køreprøve. Går ind og kigger til min MC næsten hver dag smiley

• #8   6. maj 2011 jeg er enig med det sidevogns halløj. ham der fandt på at sætte en trillebør på siden af sin MC skulle have tæv med et bræt med søm i..

spøg til side.. det smadrer fuldstændig adrætheden og morskaben ved MC.

jeg har ladet mig fortælle at det kan være underholdende når der er sneglat smiley

• #9   6. maj 2011 TILLYKKE MED DET!!! Jeg bestod lige køreprøven her i dag, så jeg har bare ligget og daffet rundt på min ged lige ind til jeg skulle på arbejde, og det kribler i fingerne med at få fri så jeg kan komme ud og køre mere.

Sidevogn er HELLER Ikke mig, kørelæren sagde at jeg skulle igennem det, så tog en vej rundt til højre og en vej rundt til venstre, så gik jeg af den og sagde til køre læren at det gad jeg ikke spilde min tid på, for det kom jeg ALDRIG til at køre igen.....

• #10   6. maj 2011 Sweet. Pisse meget tillykke smiley

God weekend.

//Blå

• #11   6. maj 2011 Takker smiley

Tillykke med kortet Michael, når jeg skal op tager jeg hele dagen fri og får trillet så meget jeg kan. Føles som jeg har ventet i evigheder smiley

• #12   7. maj 2011 Mange tak, havde fri da jeg skulle til teroi, men tog på arbejde efter kortet men nåede da lige at kære 125 km efter jeg havde fået kortet inden jeg skulle på arbejde smiley Men held og lykke med dit kort, kryser finger for dig....

Kommentér på:
2 fejl :)

Annonce