{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.179 visninger | Oprettet:

Stoppet hele tiden af politiet ?! {{forumTopicSubject}}

Bliver i andre også det i år ? Jeg er blevet stoppet 2 gange i dag, og en gang i sidste weekend og ugen før det.. Tror jeg er oppe på 5 gange bare indtil videre ?
Der er ingen problemer overhovedet med min cykel - De spørger om kørekort og det får de de tjekker mig og vi hygge snakker kort om cyklen - Så ellers ha en god dag..
Har ikke haft en negativ oplevelse med politiet her i Aalborg endnu.. Men syntes det er træls at skulle kører rundt og føle sig som en forbryder og jagtet af politiet fordi man kører på 2-hjul ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet hele tiden af politiet ?!
  • #1   5. maj 2011 Jeg er blevet stoppet 2 gange på 16 år, så jeg føler mig bestemt ikke jagtet af politiet. Begge gange jeg er blevet stoppet kørte jeg uden mc-tøj (men med hjelm) og jeg fik at vide, at de ofte oplever at intet mc-tøj = intet kørekort.

• #2   5. maj 2011 Næ, er aldrig blevet stoppet af Politiet, det må være din cykel der tiltrækker dem smiley

• #3   5. maj 2011 Nu har jeg kun lige kørt knap 1.000 km denne sæson, men jeg er endnu ikke blevet stoppet... Jeg er egentlig slet ikke blevet stoppet på MC, og har da alligevel kørt 30.000 siden 2008.

Men er blevet stoppet i Aalborg Ø i bilen en eftermiddag sidste år, hvor de stoppede alt i begge retninger, og har prøvet det tilsvarende i både Hjørring og Østervrå én gang hver sted inden for de sidste par år...

• #4   5. maj 2011 Har rullet 4500 km indtil videre... og er ikke blevet stoppet 1 Gang endnu smiley

• #5   5. maj 2011 jeg kan sgu godt forstå det må være lidt irriterende prøv at spør dem næste gang hva årsagen kan være?

• #6   5. maj 2011 musse U:

Så på de små korte ture sker der ingenting ....?

• #7   5. maj 2011 Tror bare det er i Aalborg de stopper alt - Fordi når jeg kredser rundt inden i centrum hvor jeg tilfældigvis bor - Så ser jeg 3 biler inden jeg er ude af byen hver gang.. Alt det rocker pjat og skyden gør vel at der er mange flere biler rundt omkring ? Sidste år blev jeg ikke stoppet en eneste gang.. Mærkeligt..

• #8   5. maj 2011 musse U: Du har vel klaustrofobi ikk?? smiley

• #9   5. maj 2011 hehe jo den sædvanlige dårlige undskyldning.. kan ikke forstå hvorfor man så kører motorcykel.. jeg sku ikke nyde noget af at køre uden hjelm.

• #10   5. maj 2011 Jeg har kørt omkring 20-30.000 km de sidste tre år og har aldrig været stoppet. Ikke engang i bil de år jeg har kørt det smiley

Men din oplevelse lyder da lidt besynderlig, men det er da rart at i kan hyggesnakke lidt. Men hvis man skal noget og har en stram tidsplan kunne jeg godt forestille mig at det var liiiiidt irriterende.

• #11   5. maj 2011 Øhh? hvad?

• #12   5. maj 2011 Formentlig fordi rigtig mange motorcykelister ligger og kører rundt uden kørekort ?...

• #13   5. maj 2011 jeg er blevet stoppe 3 gange på de sidste 6 år, og det har være helt min egen skyld og havde gjort mig fortjent til det........ (skyldig)

dog har jeg én gang på en fællestur på vej på striben blevet stoppet fordi politiet ikke havde noget at lave imens george michael spillede ude på stadion i århus

• #14   5. maj 2011 Er aldrig blevet stoppet for kontrol - kun når jeg har kørt for stærkt eller "kreativt" smiley

ZX10eren var lidt af en opmærksomhedsmagnet hvad det angår.

• #15   5. maj 2011 Hehe - de har nok hørt om din kørsel... smiley

Jeg så dig på baghjul på Hobrovej idag kl. ca 12.10, på vej nordpå fra krydset ved Kjærs Mølle/Skelagervej

BUSTED :-)))))

• #16   5. maj 2011 ohh vanvidskørsel... smiley Så forstår jeg bedre du er Most Wanted smiley

• #17   5. maj 2011 Musse U: Så må du sikkert få det 1000 gange dårligere hvis du vælter igen og uden hjelm. Tror sq du ville ønske dig at du havde haft en "lukket" / godkendt hjelm på hvis du laver et faceplant en dag smiley

Men ok, det er jo op til hver enkelt at passe på sig selv. Godt jeg havde hjelm på da jeg måtte bide i den jyske muld.

• #18   5. maj 2011 musse U - det hjælper at vende den rigtigt smiley
    http://www.sanitaryum.com/wp-content/uploads/2010/04/gril-bike-fail.jpg

• #19   5. maj 2011 ja fuck da om man bliver hjerneskadet af et styrt, bare du så sej ud mens du væltede uden hjelm.

Så kan du jo få streetcred af de andre i handicap klubben bagefter når du aldrig kommer til at gå fordi du ikke gad se dum ud med hjelm på.

synes sgu det er en mærkelig holdning, det er jo ik engang rart at køre uden hjelm

• #20   5. maj 2011 Dan [KaPoW] V

HAHA - Der skal jeg nok erkende mig skyldig smiley Kan bare ikke holde den nede altid.. Ikke noget jeg gør med vilje jo smiley

Kriminel ? Hvad der står på ens straffe attest har da intet at gøre med at blive stoppet gang på gang ? Dog er min REN !!

• #21   5. maj 2011 lad dog musse U vælge selv altså for fanden hvor skal der ikke meget til at hidse folk op, det er snart som om at alle dem der kører over 80 og ikke er pakket ind i den sidste nye spyke dragt med dertil hørende arai hjelm og en fin gul vest udenpå er nogle værre banditter og tåber der ikke har sit liv kært..?? fint nok at passe på sig selv og jeg kører da også næsten altid selv med læder dragt osv, men gør hvad i selv finder bedst og lad sidemanden gøre det samme..??

men for at besvare den egentlige tråd så jo syntes også de er meget ude i år, er blevet stoppet første gang og sikkert ikke sidste gang i år, min bror har de også stoppet, de vendte sågar for at følge efter og se om han lavede ulovligheder ??

• #22   5. maj 2011 blev engang stoppet på min ex kærestes fars harley , skulle bare lige prøve den så jeg havde selvfølgelig ikke kortet i lommen, slap for bøden for kørsel uden at have kørekortet med hvis jeg højt og helligt lovede at jeg aldrig ville købe sådan noget harley lort smiley

• #23   5. maj 2011 er kun blevet stoppet 2 gange på MC uden grund i løbet af 15 år

en gang fordi de mente jeg var en anden (?) blev delvist genkendt igennem et iridiumvisir der stod kvart åbent , men betjentens første kommentar der hjelmen røg af var : nå det var slet ikke dig vi skulle snakke med men har du et kørekort nu vi har dig alligevel smiley

anden gang var en MCbetjent der havde en dårlig dag , blev stoppet på vej ud af "indkørslen" til den boligblok jeg boede i dengang i fuldt læderdress og var på vej på job , men han svinede mig til da han så at min nummerplade havde et lille buk i det ene hjørne (ikke med vilje og ikke sådan at nogle af tallene var bukkede som man af og til ser) da han så så at mit højre spejl havde en revne ville skideballen næsten ingen ende tage , men han kørte uden at skrive noget af det og efterlod mig med en underlig følelse af WTF gik det lige ud på ??

men i de 5 år jeg har haft kørekort til bil er jeg blevet stoppet utallige gange uden grund i en helt almindelig 15 år gammel familiebil uden noget gøgl der skulle virke "brian-iseret"

• #24   6. maj 2011 Synes det svinger utrolig meget, nogle gange bliver jeg stoppet 10 gange om året, andre gange går der ½ eller et helt år uden at jeg bliver stoppet..

Kommentér på:
Stoppet hele tiden af politiet ?!

Annonce