Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yeah skal endelig have pappet :)
  • #1   4. maj 2011 Jeg synes det var nemt, og da jeg satte mig var det som om jeg aldrig havde kørt andet.. Jeg havde kørt knallert med gear og kørt lidt på en crosser.

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #2   4. maj 2011 Jeg har så kun kørt scooter, men det blev aldrig til særlig meget, men det føles bare RIGTIIGT når jeg sidder bag på en af mine venner og ræser der ud af smiley

• #3   4. maj 2011 hehe okay, skal du ikke have en Honda at starte ud med som min:P

Det er 100x federe at styre selv

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#4   4. maj 2011 Hehe jeg vil gerne have en Kawasaki Ninja et eller andet! Bliver bandet langt væk af min familie fordi de kan lige se igennem fingrende med at jeg gerne vil køre, men de har det rigtig skidt med at det så absolut skal være på noget som er lavet af plastik! Har aldrig fundet ud af hvorfor de har noget imod dem som er lavet af plastik og ikke lutter metal

• #5   4. maj 2011 Ræser røv: Det må godt nok være en meget dårlig CBR600 du har fået fat på. Du har fået den for under 2 måneder siden, og har allerede travlt med at få den solgt til enhver der starter en tråd i forum...

Robin S: Nej, det er ikke svært at køre MC. Bare man starter på en MC hvor man selv føler man kan styre den.

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#6   4. maj 2011 Jesper: Det er der vel ingen garanti for på en køreskole.. Tænker en del over om de mon har nogen hvor jeg kan nå jorden griner.. Jeg er ikke ligefrem den højeste i verden med mine sølle 155cm.. Men har fundet løsningen hvis det endelig skal være højden som bliver et problem, jeg har stadig mine gamle Buffalo sko liggende et eller andet sted! hehe

• #7   4. maj 2011 Jeg skal op til køre prøve her på Fredag, jjeg havde aldrig kørt på 2 hjulet med gear inden, man venner sig hurtig til det, det gjorde jeg i hvert fald

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#8   4. maj 2011 Okay.. Min sidemand i skolen snakkede noget om at man nok også skal på glatbane.. Skal man det eller hvad skal man egentligt?

• #9   4. maj 2011 Nej, du skal ikke på glatbane med en 2-hjulet, men derimod på køreteknisk bane. Men det foregår på tør vej.

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#10   4. maj 2011 Hvad er det så? Og WUHU for det for tanken om at køre på en våd vej uden særlig meget erfaring appelere ikke lige just til mig

• #11   4. maj 2011 Jesper VIRUM.. Jeg skal af med den fordi jeg ikke kan holde til at køre på den med ryggen.. Ved ikke hvad du har så travlt med? (pas dig selv)

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#12   4. maj 2011 Vil I godt være søde ved hinanden! TAK! Ellers kan I få en i .....

• #13   4. maj 2011 Hehe, Vi er gode ved hinanden, men der er da ingen grund til at gøre mit salg sværere end det er i forvejen i disse tider:D - Især på selvvalgte underlige indicier...

• Robin S
    Robin S Tilmeldt:
    nov 2010

#14   4. maj 2011 Næh men hvis det endelig skal være så kan I da rode med det et andet sted istedet for at gøre det i min jubel tråd over at jeg ENDELIG får æren af at ræse...!

• #15   4. maj 2011 At køre MC er bestemt ikke svært, men det er svært at køre godt..

Kommentér på:
Yeah skal endelig have pappet :)

Annonce