1.018 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Kawasaki reparationer gentofte/gladsax Kawasaki reparationer gentofte/gladsax
Er der nogle der har gode erfaringer med et eller flere værksteder i gentofte/gladsaxe området, evt gerne specefik kawasaki værksted?
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 180
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Så skal der da godt nok være sket mirakler på det sidste!
Magen til makværksbiks skal man da lede længe efter...
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Jeg har ikke hørt noget dårligt om Søborg...
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 912
aug 2005
Ja, hvis man har goood tid og er ligeglad med sin mc...
Men de er gode til at snakke, det må man lade dem.
Har hørt vedvarende dårlige erfaringer fra dem, siden jeg selv var så uheldig at bruge dem og det er den samme smøre altid. Er det mere end bare skift af olie og dæk, så tager det en evighed af dårlige undskyldninger, før de får lavet et stykke arbejde som intet med kvalitet har at gøre. Man får en mc igen med en masse nye skavanker, da den måde tingene bliver skruet sammen på er et sted mellem sjusk og "ren uganda".
Kunne aldrig finde på at købe en mc der havde været serviceret eller repareret hos dem.
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 162 MC-er: 1 Emner: 230 Svar: 1.299
Og Stevens Mc og Mc Gården ligger jo hver for sig i kastrup og slangerup som begge er det godt stykke fra gentofte/gladsaxe.
aug 2005
Prisen var lidt pebret synes jeg, men de gjorde et ok stykke arbejde så vidt jeg kunne se.
Dvs. at modsat tilfældet ved Søborg MC, så sad alle skruer og bolte hvor de skulle og ikke omvendt!, pakningerne var alle tætte (ingen olie læk), kølersystemet var blevet udluftet (så den ikke bliver mega varm efter få km), intet er faldet af endnu, den er ikke gået i stå endnu pga klemte benzinslanger og der lå ikke en tiloversbleven bunke dele under sædet...
Ellers bliver mine mc'er serviceret af mig eller en god (privat) mekaniker jeg kender i Sorø.
Der er imo ufatteligt langt mellem gode mc-værksteder i dk, så det kan godt svare sig at køre langt for at få lavet sin cykel!
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 162 MC-er: 1 Emner: 230 Svar: 1.299
aug 2005
Havde den også til service et par gange med andre spændende resultater!
- ventiler der stod heeeelt forkert (larmede af ht, men fik besked på at det var helt normalt og jeg bare skulle køre videre - i 3 forsøg lykkedes det at stille dem ordentligt!), afbalanceringsklodser der faldt af i fart, etc.
Min ven var klog nok til hurtigt at stoppe med at bruge dem efter at hans kåbe sad skævt/løst, et beslag var knækket og kåbeskruerne bare raslede ud.
Men jeg havde jo læst så meget herinde om hvor fantastiske de var... og jeg var ny på mc, naiv og troede på, at når så mange herinde havde så positive oplevelser, så måtte det jo passe! Sidenhen har jeg hørt flere andre skrækhistorier, men stadig et par ovenud positive, utroligt nok!
Men ved man intet om motorcykler og det umiddelbart virker, så er det også svært at være andet end tilfreds...
Det er ærgerligt, for de er mega flinke, når man snakker med dem, men det er imo varm luft det hele.
Mekanikeren har de forresten stadig kan jeg se ;-(
Kawasaki reparationer gentofte/gladsax