Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki reparationer gentofte/gladsax
  • #2   30. apr 2011 Søborg MC helt klart ... finfin service og kvalitetsarbejde ... og jeg kan vanskeligt forestille mig, at de ikke også ka' wasaki (hø hø)

• #3   30. apr 2011 Kom du over til Malmö...

• #4   1. maj 2011 Christian: Søborg MC og kvalitetsarbejde???

Så skal der da godt nok være sket mirakler på det sidste!

Magen til makværksbiks skal man da lede længe efter...

• #5   1. maj 2011 Og Stevens er sløve ad pommern til... Og lidt for friske i replikken, synes jeg..
    Jeg har ikke hørt noget dårligt om Søborg...

• #6   1. maj 2011 søborg er sgu da ok.....

• #7   1. maj 2011 Kim S:
    Ja, hvis man har goood tid og er ligeglad med sin mc...

Men de er gode til at snakke, det må man lade dem.

Har hørt vedvarende dårlige erfaringer fra dem, siden jeg selv var så uheldig at bruge dem og det er den samme smøre altid. Er det mere end bare skift af olie og dæk, så tager det en evighed af dårlige undskyldninger, før de får lavet et stykke arbejde som intet med kvalitet har at gøre. Man får en mc igen med en masse nye skavanker, da den måde tingene bliver skruet sammen på er et sted mellem sjusk og "ren uganda".

Kunne aldrig finde på at købe en mc der havde været serviceret eller repareret hos dem.

• #8   2. maj 2011 Christian (København) H - Hvilket værksted ville du så vælge, ik for langt fra søborg?

Og Stevens Mc og Mc Gården ligger jo hver for sig i kastrup og slangerup som begge er det godt stykke fra gentofte/gladsaxe.

• #9   2. maj 2011 Har kun været forbi Stevens med min Versys til det obligatoriske 10.000 km service.
    Prisen var lidt pebret synes jeg, men de gjorde et ok stykke arbejde så vidt jeg kunne se.

Dvs. at modsat tilfældet ved Søborg MC, så sad alle skruer og bolte hvor de skulle og ikke omvendt!, pakningerne var alle tætte (ingen olie læk), kølersystemet var blevet udluftet (så den ikke bliver mega varm efter få km), intet er faldet af endnu, den er ikke gået i stå endnu pga klemte benzinslanger og der lå ikke en tiloversbleven bunke dele under sædet...

Ellers bliver mine mc'er serviceret af mig eller en god (privat) mekaniker jeg kender i Sorø.

Der er imo ufatteligt langt mellem gode mc-værksteder i dk, så det kan godt svare sig at køre langt for at få lavet sin cykel!

• #10   2. maj 2011 Okay tak, og selvfølgelig heller køre lidt længere og få et bedre resultat, de ting du nævner, er nogle af dem nogle som er sket med din eller en vens cykel?

• #11   3. maj 2011 Nej de er alle sket på min cykel og her taler vi kun om en enkelt reparation!

Havde den også til service et par gange med andre spændende resultater!
    - ventiler der stod heeeelt forkert (larmede af ht, men fik besked på at det var helt normalt og jeg bare skulle køre videre - i 3 forsøg lykkedes det at stille dem ordentligt!), afbalanceringsklodser der faldt af i fart, etc.

Min ven var klog nok til hurtigt at stoppe med at bruge dem efter at hans kåbe sad skævt/løst, et beslag var knækket og kåbeskruerne bare raslede ud.

Men jeg havde jo læst så meget herinde om hvor fantastiske de var... og jeg var ny på mc, naiv og troede på, at når så mange herinde havde så positive oplevelser, så måtte det jo passe! Sidenhen har jeg hørt flere andre skrækhistorier, men stadig et par ovenud positive, utroligt nok!
    Men ved man intet om motorcykler og det umiddelbart virker, så er det også svært at være andet end tilfreds...

Det er ærgerligt, for de er mega flinke, når man snakker med dem, men det er imo varm luft det hele.

Mekanikeren har de forresten stadig kan jeg se ;-(

Kommentér på:
Kawasaki reparationer gentofte/gladsax

Annonce