Top service {{forumTopicSubject}}
Inspireret af et tildligere indlæg om dårlig service på et værksted, vil jeg da lige byde ind med en historie i den anden ende af skalaen.
Var i tirsdags forbi KS Motor i Vejle, da kærestens ene højtaler i hendes interphone drillede.
Den skiftede de uden beregning, så det var bare alletiders. Men det stopper ikke her.
Værkføren og jeg står og snakker om knastkædestrammeren på min cykel. Der har nemlig floreret en del rygter om fejl på denne, men det begrænser sig til cykler på det amerikanske marked.
Han kigger så lidt på mit bagdæk, og opdager et par ridser i dækket. På langs med trædefladen. Det synes han er underligt, og tager nogle billeder, som han sender til Bridgestone.
Et kvarter efter kommer han med et nyt bagdæk i hånden, og siger at de skifter det lige. Bridgestone betaler.
Jo endelig, og mange tak.
Nu skal det lige siges, at mit dæk var meget slidt, og havde egentlig planlagt, at det skulle et nyt på inden for et par uger.
Jeg sad med det største smil på hele vejen hjem fra Vejle.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.024
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 259
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Men du kom sikkert heller ikke med dæk / kæde / Powercommander osv som du havde købt andet sted og vil have dem til at montere sidste gang
Var lige over ved den lokale Foto mand for at købe en Video optager til Dragracing , hmmmm den jeg havde i tankerne , , synes han sku ikke om , du låner sku da lige denne og tester , tror det er den du skal have !
Ja det var det så ! Jeg bad så om rabat da jeg afleverde den igen , for nu var den jo brugt
Hmmmmm han havde sku trukket 15 % fra uden at sige det !
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Gode oplevelser får altid for lidt opmærksomhed.
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 970
Problemet er bare at det altid er forholdet 6:1 som Chris MacDonald siger.
6 gode oplevelser til at opveje én dårlig!
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
maj 2007
Følger: 3 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 63
For 14 dage siden havde jeg en fridag som skulle udnyttes mest muligt så .... jeg skal sgu' ha' dæk på I DAG tænkte jeg
Ringede lidt rundt - og vidste godt at det kunne være svært samme dag.
Klokken var 14.00 og den sidst på listen var Bikx i Næstved.
Efter at have snakket lidt dæktype - spurgte jeg så om det ikke kunne lade sig gøre at få skiftet i dag - så blev der helt stille i telefonen.
"Hvornår kan du være her?" - Om 40 minutter siger jeg så.
Så den dag fik jeg nye dæk på og den dag oplevede jeg service ud over det sædvanlige. Det KAN godt være jeg har betalt lidt mere end hvis jeg havde brugt 14 dage på Googleri og indkøb fra nettet - samt efterfølgende finde en som kunne montere dem.
Mens jeg gik og ventede snakkede jeg Mogens om nogle "ekstra" indkøb til cyklen som jeg havde kigget på længe (på nettet) og det resulterede i at jeg dagen efter ringede og bestilte elektronik for 1000,- og en af dagene ringer jeg nok til ham igen for at få et nyt kåbeglas.
Og forresten - skal også snart have kørebukser så mon ikke turen går til Næstved ?
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
Top service